  • Data: 2011-08-02 11:23:04
    Temat: Re: takiego to jeszcze nie widzialem...
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/08/2011 22:10, Artur Maśląg wrote:

    > No cóż, kiepsko Ci idzie. Znaczy najpierw stawiasz tezę, że ja tak
    > niby postępuję, później próbujesz udowodnić, że tak pisałem/że tak
    > postępuję. Eeeh...

    Pogubiłeś się już w twoich teoriach.

    > O właśnie - kolejna części Twoich imaginacji. Tak, przedmiot użytkowy.
    > Nachosów nie jadam, a dipów nikt nie wciera. A nawet jakby, to najwyżej
    > by się kanapę wymieniło.

    Imaginacje masz ty, panie kolego. Skoro to taki sam przedmiot, to
    zapewne pozwalasz rodzinie i znajomym łazić po domu w ubłoconych butach,
    w końcu się wymieni przecież. Moi jakoś nie mają takiej potrzeby.

    > Nie, nie. Niczego nie wytłumaczyłeś. Ot chciałeś pokazać jaki jesteś
    > inteligentny, wykształcony oraz oświecony.

    Czyli tłumaczenie na marne, bo jak widać niewiele zrozumiałeś.

    > Ale którego? Wiesz, tych kursów jest kilka... MaG, MiG, a może jakiś
    > plazmowy? Doradź coś, może będę miał jakieś unijne uprawnienia...

    MiG będzie fajny, zawsze chciałem polatać odrzutowcem.

    > Wręcz przeciwnie, ale to Ty się wijesz po niezbyt wyszukanym
    > i bezpodstawnym ataku.

    Maślągu, to ty się wijesz w każdym wątku o czyszczeniu samochodu
    udowadniając, jak to twój wzniosły umysł jest ponad dbaniem o rzeczy, bo
    przecież dla reszty to dorobek życia. Ja na przykład większość
    samochodów miałem wartych dwie wypłaty, a jakoś syfu w nich nie mam.

    > LOL - znów wychodzą z Ciebie te dziwne kompleksy, które chcesz innym
    > przypisywać.

    Oj biedaku, biedaku, mam kompleksy przy jakimś internetowym ekspierdzie
    od spraw wszelakich. Śnij dalej chłopcze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil