  • 11. Data: 2016-09-09 08:25:22
    Temat: Re: takie tam z internetow
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-09 o 08:19, Ghost pisze:

    > O ile są jednocześnie policjantami lub dróżnikami?

    Nie.

    > Doczytaj: "jacyś", nigdzie nie sugerowałem, ze z budowlaństwa
    > automatycznie wynika owo uprawnienie.

    No to doczytaj, że uprawnienia mogą być nadawane co do zasady każdemu,
    kto skończył odpowiednie przeszkolenie.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-09-09 09:38:07
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-07 o 22:47, m4rkiz pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=0mFtZ6-kDgI
    >
    > na posiadanie lizaka paragrafu nie ma
    > na machanie nim byle gdzie tez
    >
    > ale czy machanie nim do kierujacego pojazdem wystarczy zeby podeszlo pod
    > art 227?
    >
    > "wpisujcie miasta" ;)

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,falszywy
    -policjant-poszukiwany-br-jak-obronic-sie-przed-prze
    bierancem,211139.html

  • 13. Data: 2016-09-09 11:03:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "twistedme"

> [...]
    >
    > "wpisujcie miasta" ;)

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,falszywy
    -policjant-poszukiwany-br-jak-obronic-sie-przed-prze
    ---
    Stek bzdur. W ogóle nie podawał się za policjanta. A wymaganie legitymowania
    się i okazywania legitymacji przez policjanta w praktyce nie jest uznawane.
    Dzwonienie na 112 by sprawdzić policjanta ? Bzdura kompletna. Jak się kółko
    zepsuje na drodze i nie ma jak naprawić to można tam zadzwonić.

  • 14. Data: 2016-09-09 15:17:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-09-09 o 11:03, re pisze:

    > Stek bzdur. W ogóle nie podawał się za policjanta.

    Ten z filmu? Nie mówi wprost, ale od 1:05 coś niewyraźnie(może
    specjalnie) mówi o "radowozie". Kierowca na żywo mógł usłyszeć
    "radiowozie", to sugeruje policjanta.

  • 15. Data: 2016-09-09 18:51:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "nadir"

> [...]

    Ten z filmu? Nie mówi wprost, ale od 1:05 coś niewyraźnie(może
    specjalnie) mówi o "radowozie". Kierowca na żywo mógł usłyszeć
    No sugeruje, ale raczej nie przesądza. W ogóle z treści nagrania można
    podejrzewać, że jak już to był to samochód Inspekcji Drogowej, ale znowu
    może się okazać, że jakiejś innej inspekcji choćby zarządcy drogi. Jak dla
    mnie, zwykły cywil zwrócił uwagę innemu kierowcy na popełniane wykroczenia.
    Samo w sobie nie byłoby złe, ale pewnie tylko przyp..ł się do czegoś.

  • 16. Data: 2016-09-09 19:09:32
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > na machanie nim byle gdzie tez
    >
    > ale czy machanie nim do kierujacego pojazdem wystarczy zeby podeszlo pod

    Pal licho lizak i prawo do machania nim.
    Ja bym chciał zobaczyć minę tego szeryfa,
    jakby trafił na jakiegoś nerwowego z maczetą
    albo spluwą.

  • 17. Data: 2016-09-09 20:13:33
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2016-09-09 o 18:51, re pisze:
    > Jak
    > dla mnie, zwykły cywil zwrócił uwagę innemu kierowcy na popełniane
    > wykroczenia. Samo w sobie nie byłoby złe, ale pewnie tylko przyp..ł się
    > do czegoś.

    Jak w zwykłym cywilnym samochodzie włączyć tak migające światła (tylne)
    jak widać na filmie? Takie charakterystyczne miganie tylnymi światłami
    jak dla samochodu jadącego na sygnale jakichś służb, BOR, policja, itp.
    (widać to dobrze od ok.45 sek filmu).

    Więc albo gościu celowo wstawił sobie układ migający - udający służby...
    albo to efekt uboczny nagrania (nie pamiętam jak to się fachowo nazywa,
    ale można coś takiego zaobserwować nagrywając kamerą ekran TV - różnica
    częstotliwości odświeżania obrazu i nagrywania kamery) - nagrywają się
    pasy, ekran na na graniu miga.

    Gdzieś czytałem, że taki sam efekt migotania dają nagrywane światła LED.
    Nie sprawdzałem. Może to ktoś potwierdzić, że to efekt nagrywania
    świateł LED, a nie że celowo gościu udaje policyjny samochód na sygnale?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2016-09-09 21:19:03
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 09.09.2016 o 20:13, Kviat pisze:
    > Jak w zwykłym cywilnym samochodzie włączyć tak migające światła (tylne)
    > jak widać na filmie?

    Nagrać kamerką.

    > albo to efekt uboczny nagrania (nie pamiętam jak to się fachowo nazywa,

    Efekt stroboskopowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 19. Data: 2016-09-09 23:02:01
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2016-09-09 o 21:19, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Nagrać kamerką.

    OMG... naprawdę? Zapomniałeś dodać, że pod warunkiem, że to LED... co
    przecież sam napisałem.
    https://www.youtube.com/watch?v=6_25Il62KRo

    I nie o to pytałem.

    > Efekt stroboskopowy.

    Jesteś blisko. Kamera nie jest źródłem światła o zadanej częstotliwości
    i nie oświetla tylnej lampy...
    To efekt innej częstotliwości sygnału źródłowego (świecenia LEDa) i
    innej częstotliwości rejestrowania.
    Ale dobra, dla uproszczenia powiedzmy, że to efekt stroboskopowy.

    I o ile jest to (dla mnie) zrozumiałe, że LEDy zasilane z sieci
    "mrugają" z częstotliwością 50Hz, więc konsekwencją będzie, że w kamerze
    rejestrującej np. 30 klatek/sek otrzymamy efekt mrugania, to myślałem,
    że dla dla prądu stałego w samochodzie efekt taki nie wystąpi, bo LEDy
    świecą światłem "ciągłym".
    Czy się mylę?

    Proszę o odpowiedź raczej od kogoś, kto wie o co pytam ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2016-09-10 00:42:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Sep 2016 23:02:01 +0200, Kviat napisał(a):
> [...]
    > świecą światłem "ciągłym".
    > Czy się mylę?
    > Proszę o odpowiedź raczej od kogoś, kto wie o co pytam ;)

    Skoro mrugaja w kamerze to znaczy, ze sie mylisz :-)

    Typowa regulacja jasnosci, przez czeste miganie (PWM).

    A reguluja ... bo jedna LED pelni 2 czy 3 funkcje ?
    Postojowe, stop, przeciwmglowe ...

    J.