  • 11. Data: 2017-08-27 21:14:58
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nikt tu tak nie twierdzi, choć wielu by chciało aby ich nawigacja
    > działała w trybie offline bo przeca szkoda kasy na internaty.

    Twoje twierdzenie "wielu ludzi testowało to, mających pojecie o
    matematyce, algorytmice itp" sprawiało wrażenie że skoro tam na
    testach poszło dobrze to gdzie indziej powinno być tak samo.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-08-27 21:35:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/27/2017 9:14 PM, RadoslawF wrote:
    > Twoje twierdzenie "wielu ludzi testowało to, mających pojecie o
    > matematyce, algorytmice itp" sprawiało wrażenie że skoro tam na
    > testach poszło dobrze to gdzie indziej powinno być tak samo.

    Nie, to z tego nie wynika. Moja uwaga o testowaniu byla do stwierdzenia
    że nie działaja. Nie, one działają, tylko jest wiele powodów dla których
    to negujemy: od ignorancji po widzimisię lepiej "jak powinno być". Aby
    móc oceniać czy dzialaja czy nie nie wystarczy obserwacja Kowalskiego
    jadacego 600km. Na szczęscie wiele osob testowało to dłużej, na
    dłuższych trasach i mają pojęcie statystyczne a nie nieistotny glitch.

  • 13. Data: 2017-08-27 22:14:52
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jechałem w sobote przed 15 sierpnia do Władysławowa.
    Lumia w Tmobil
    Google maps czas ładowania danych masakryczny zrezygnowaliśmy
    Wbudowane w lumie Here Drive i Maps nie mają opcji objedź korek.
    Generalnie pomogło CB i żona obok która umie znaleź objazd.

    Jeszcze taka ciekawostka.
    Jak jechałem już na płatnej części A1 to były w dwóch miejscach wyświetlacze
    informujące że czas czekania na bramkach >15 minut.
    Dojeżdżam do bramek a tu bramki otwarte i pusto.
    Korek zaczął się tuż za bramkami.
    Żona + mapa i pojechaliśmy przez miasto a potem droga 218.
    Objazd trwał coś koło 3 godzin.
    Z czego ostania godzina to czołganie się we Władysławowie.
    Nigdy więcej...

  • 14. Data: 2017-08-28 00:33:58
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

> [...]

    jadacego 600km. Na szczęscie wiele osob testowało to dłużej, na
    dłuższych trasach i mają pojęcie statystyczne a nie nieistotny glitch.
    ---
    Stoisz w korku 2h na autostradzie i chcesz nam tu powiedzieć, że nie ma
    szybszej drogi ? Weź ne opowiadaj pierdół.

  • 15. Data: 2017-08-28 07:30:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/28/2017 12:33 AM, re wrote:
    > Stoisz w korku 2h na autostradzie i chcesz nam tu powiedzieć, że nie ma
    > szybszej drogi ? Weź ne opowiadaj pierdół.

    A godzie konkretnie w tym watku ktoś stał 2h na autostradzie? Mnie z
    autostrady wyrzucało wiele razy w przypadku korkow i sugerowało rozsądny
    objazd. Innymi słowy znowu opowiadasz pierdoły.

  • 16. Data: 2017-08-28 09:27:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-27 13:20, ToMasz wrote:
    > A jak to jest w automapie lubi innych
    > płatnych nawigacjach?
    > ToMasz

    Tomtom sugeruję alternatywę jeśli akurat taka jest. Działa to całkiem
    sprawnie.
    Wczoraj miałem tez okazję jechać na odcinku, na którym mierzona jest
    średnia prędkość i tu tomtom ładnie pokazywał mi jaką mam danej chwili
    średnią prędkość :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 17. Data: 2017-08-28 10:06:27
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 19:35, RadoslawF pisze:
> [...]
    algorytmice itp. I działa. Gdzieś na necie byla dośc stara, ale ciągle aktualna
    prezentacja jak dziala sugestia innej drogi i na jakiej podstawie obliczane sa czasy.
    Prawdopodonie tego nie ogarniesz bo wymagany jest skomplikowany opis matematyczny.

    > Ignorantem będzie ten który uważa że tak samo są w programie obsługiwane
    > korki w Waszyngtonie, Nowym Yorku, Londynie, Berlinie i Kielcach.

    W Berlinie w ogóle nie GPS ma zasięgu.

  • 18. Data: 2017-08-28 10:25:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-28 10:06, robot wrote:
    > W Berlinie w ogóle nie GPS ma zasięgu.

    Często po Berlinie jeżdżę i problemy są faktycznie z tym, że jest sporo
    tuneli ale poza nimi problemów z GPS nie miałem

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2017-08-28 11:13:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 27 Aug 2017 21:35:46 +0200, w <onv6uq$rc9$1@node1.news.atman.pl>,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > jadacego 600km. Na szczęscie wiele osob testowało to dłużej, na
    > dłuższych trasach i mają pojęcie statystyczne a nie nieistotny glitch.

    Weź nie pitol.
    Jedziesz z Google Maps i widzisz jak czas dojazdu drastycznie ci się skraca --
    to oznacza, że dane o natężeniu ruchu są z pupy.
    Jedziesz Google Maps i widzisz na autostradzie korek, w który radośnie Google
    ciebie wpychają, mimo że Naviexpert nakazuje zjechać najbliższym zjazdem
    (kiedyś dla testów włączyłem sobie oba naraz).

    Tak, to nieistotne glitche... to moje błędne widzimisię, że mogę jechać
    równoległą krajówką niż stać w korku.

    Jak dane o ruchu są do bani, to i wyznaczona trasa będzie z czapy.

  • 20. Data: 2017-08-28 11:43:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    No coz, niedawne doswiadczenia - mam zjezdzac z wygodnej autostrady,
    bo ponoc jest jakis korek ?
    Nie chce mi sie.
    Szczegolnie, jak trzy programy pokazuja ten korek w roznych miejscach.
    Szczegolnie, jak sie spodziewam, ze to to tylko zwolnienie, a nie
    postoj, albo, ze sie zdazy rozladowac.
    Szczegolnie, jak przejade, i sie okaze ze korek byl na 5 minut :-)

    Szczegolnie, ze trzeba by sie zatrzymac, aby te trzy programy
    dokladnie obejrzec.
    Szczegolnie, jak sie okaze, ze objazd tez zapchany, bo wiecej ludzi
    uwierzylo.

    >Weź nie pitol.
    >Jedziesz z Google Maps i widzisz jak czas dojazdu drastycznie ci się
    >skraca --
    >to oznacza, że dane o natężeniu ruchu są z pupy.

    Albo sie jakis korek skonczyl. Co sie zdarza, jak np policja zakonczy
    "czynnosci urzedowe".

> [...]
    >zjazdem
    >(kiedyś dla testów włączyłem sobie oba naraz).

    Patrz wyzej. Dopoki nie jedziesz w dwa samochody, i nie przetestujecie
    przynajmniej z 10 korkow w obu wariantach, to niewiele wiesz.

    >Jak dane o ruchu są do bani, to i wyznaczona trasa będzie z czapy.

    No i ciagle mnie zastanawia, na ile dobrze on uwzglednia czasowe
    zaleznosci.
    Jak mam trase 600km, to trzeba patrzec na korki, ktore dopiero beda i
    to za pare godzin, i nie bardzo wiadomo kiedy dokladnie.

    J.