  • Data: 2017-08-29 11:08:00
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Potwierdzam w całej rozciągłości.
    >Jeszcze się nie zdarzyło, żebym wjechał z TomTomem w korek bez
    >uprzedzenia. Zawsze też jeśli jest lepszy objazd to mi go proponuje
    >tak jak w niedzielę objazd korka przed zwężką na wysokości Mykanowa
    >(kierunek Częstochowa na DK1).
    >Coraz częściej w Polsce a praktycznie zawsze w Niemczech start korka
    >jest tak precyzyjnie wyznaczony, że można hamować na ślepo :)

    No coz, jak jest korek bardziej stacjonarny, to i janosik wyznacza
    podobnie dokladnie.

    A z tym to janosiku roznie bywa - np widze ze mnie prowadzi omijajac
    autostrade, przesuwam ekran - jest korek.
    Ale nie chce mi sie pchac sie oplotkami, wiec jade w ten korek.
    Korek sie zaczyna tam gdzie pokazany ... i konczy po paru minutach.
    A na ekranie kilometry ... i rzeczywiscie stoja, ale po drugiej
    stronie :-)

    Przesuwam ekran dalej, patrze jak zakorkowany wjazd do miasta, w
    normie, jade dalej ... i ostre hamowanie.
    Bo korek sie zaczyna znacznie wczesniej.

    No tak, ale tu mamy 3 pasy w jedna strone, jedni stoja, inni pruja
    100km/h - to jak ma nawigacja dobrze pokazac ? :-)

    J.