  • Data: 2017-08-29 11:49:58
    Temat: Re: takie tam o darmowych nawigacjach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    >Ja od lat używam AM, wcześniej offline, teraz w w wersji mobilnej. Do
    >tego co jakiś czas na próbę uruchamiam sobie MapsMe, OSM, Navigator,
    >GoogleMaps, Here, Yanosika.
    >Wg mnie - tylko AM. Jest bezkonkurencyjna.

    Ale wersja na smartfon jak rozumiem ?

    >GoogleMaps - Sebastian tu pisze o jakichś hiper algorytmach, itd. Co
    >to za algorytmy, które wprowadzają w ulicę od pół roku zamkniętą?

    No, AM tez ma swoj czas aktualizacji, wersja mobilna moze krotszy.

    >Pokazują miasto, którego od dwu lat nie ma (Stargard, d. Stargard
    >Szczeciński).

    Oj, z tym bym polemizowal.
    Traf np do Zielenca, ktory dzis nazywa sie Duszniki Zdroj.

    Tu rozumiem tylko drobna zmiana nazwy, to praktycznie bez znaczenia

    >Kilka razy naciąłem się poważnie na GM. AM też zdarzają się obsuwy,
    >ale delikatne. A nigdy tak, żebym odstał godzinę w korku bez
    >możliwości ucieczki, jak kiedyś skierowały mnie Google sugerując, że
    >korek jest na 10 min.

    Autostrad przybywa, czas sie przyzwyczaic.
    Mozliwe, ze AM szybciej reaguje i zasugeruje ominiecie gdy korek
    naprawde jest na 10 minut, ale losowy korek tez sie zdarzyc moze, po
    minieciu ostatniego zjazdu ...

    J.