    From: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Date: Sat, 05 Feb 2011 12:17:32 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > To jest mit. Ostatnio oglądałem jak przyrządza się egzotyczne jedzenie za
    > grube pieniądze w hotelu Hilton. Glutaminian sodu to podstawa.

    Tam gdzie pojawiają się pieniądze pojawia się również chęć poprawiania. Nie
    mieszaj pieniędzy ze sztuką bo stracisz jej zarys.
    Ludzie się gubią, na pazerności, na sławie, na chęci przypodobania, na
    wszystkim co tworzy między nimi interakcję. O ile w przypadku więzi
    międzyludzkich zagubienie to jest nieuniknione i wypełnia nasze samotnicze
    życie, to w przypadku twórczości można je obchodzić. Twórczość ma mieć twój
    charakter, ma być tobą i ma być samotna w pełni. Tak jak smak określonej
    potrawy jest jej smakiem tak twoja sztuka powinna smakować tobą. Doprawiając
    ją idziesz na skróty, urządzasz raut w hotelu Hilton, tracisz smak żeby
    wszyscy mogli cię posmakować. Jeśli w rzeczywistości smakujesz ohydnie, albo
    śmierdzisz, można przymknąć oko, bo się starasz. A jeśli używasz przypraw
    pomimo, że pachniesz i smakujesz dobrze, to wyrządzasz krzywdę sam sobie.

    My rozmawiamy o kimś kto wlazł do kaplicy i puścił śmierdzącego bąka. Samo
    jego pojawienie się rozniosło ten smród. Wyciągnął więc perfumy marki
    piłkarska kadra i psyknął po ścianach myśląc, że to one śmierdzą.

    > Zawsze jest poziom którego nie dostrzeżesz. Czyż postać człowieka nie jest z
    > poziomu kosmosu tylko detalem na ziemi, którego gołym okiem nie widać? Czy
    > trzeba taką postać pokazywać, nie wystarczy zdjęcie globu i wyobraźnia?

    Tracę wątek.

    > Nie przeczę, mogę przecież chcieć te rzeczy zobaczyć.

    Rzeczy ulotne czy rzeczy niewidoczne dla oka bo się gubię? Rozmawiamy mając za
    podstawę film hdr, a nie mapę google.

    marek