  • Data: 2011-02-05 01:46:13
    Temat: Re: taki HDR, że aż kapcie spadywują
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obraz jest jak najbardziej uchwytny.

    Jest uchwytny gdyż jego twórca był na tyle wrażliwy, że otarł o ulotność. Ja
    odnosiłem się nie do obrazu ale do ulotności.

    > A o glutaminianie sodu słyszałeś?

    Proszę Cię. Taką argumentacją dojdziemy jedynie do stwierdzenia, jak
    najbardziej prawdziwego, że 90 procent populacji woli karkówkę ze świni z
    przyprawami od polędwicy wołowej saute.
    Wzmacnianie smaku tak samo jak potęgowanie wrażenia wizualnego obrazu jest
    robione nie pod wrażliwy smak ale pod tępy.

    > A może akurat najciekawsze jest to co widać tylko z niewielkiej odległości a
    > Ty akurat jesteś daleko. Czy pokazując to czego w oryginalnym kadrze gołym
    > okiem nie widać, psujesz sztukę?

    Tak bo wtedy upraszczasz. To czego w oryginalnym kadrze nie widać jest zawarte
    w domyśle. Jeśli mi to wyłuszczysz jak krowie na pastwisku będę myślał, że
    jesteś głupi albo mnie za takiego uznajesz.

    > Rzeczy ulotne są także tam, gdzie ich na pierwszy rzut oka nie widać.

    :)
    przeczysz sam sobie

    marek