    From: sundayman <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: taka sobie ciekawostka
    Date: Tue, 27 May 2014 01:59:15 +0200

    No właśnie mam Fatar / studiologic SL-2001 :)

    W sensie "muzycznym" - bardzo dobra. Podobna była chyba w dużym Korgu
    T-1 - tak na wyczucie. Chociaż nie wiem, czy w Korgu nie była ciut
    bardziej "mułowata".

    Fatar nie powoduje żadnych "dziwnych" odczuć, jak np. kiedyś miałem w
    Kurzwailu - niby też ważona, ale miała takie specyficzne "odbicie" - dla
    mnie dziwne.

    Tak że, klawiatura jest jak dla mnie "neutralna" - nie ma ani żadnego
    "mulenia", ani odbijania. Naprawdę ok. Osobiście szczerze polecam.

    Jest to spory klamot, ciężki jak cholera.
    Ale - dla mnie też granie na "prawdziwej" klawiaturze jest nie do ominięcia.

    Dlatego nie ma mowy o żadnej "wymianie na nowy model", jak to ktoś
    sugerował :) Będę rozkręcał i malował. Machnę sobie jakiś metalik :)

    Wada - zupełnie porąbane menu ustawień MIDI.

    Historia jest taka, że kupiłem tą klawiaturę jako "uszkodzoną" - niby
    bez wychodzącego sygnału midi. Okazało się, że jest w pełni sprawna -
    dopiero po długiej walce z manualem poustawiałem midi tak, żeby działało :)
    Po prostu poprzedni właściciel nie dał rady tego ogarnąć :)

    Są tam jakieś cudawianki z podziałem na sekcje itp. Nie korzystam -
    ustawiłem, żeby mieć sygnał z całej klawiatury i gitara :)

    Oczywiście ustawienia są pamiętane - więc raz zrobione są na stałe.

    Aha - w mojej wymieniałem też folię EL podświetlającą wyświetlacz LCD,
    bo świeciła bardzo marnie. Zużyła się chyba ? Folię kupiłem pamiętam w
    Conradzie, przyciąłem i jakoś podłączyłem - bez ingerencji w elektronikę.

    W razie czego mam gdzieś user manual w PDF chyba - jakby trzeba było
    pisać na priv.