  • Data: 2014-05-27 14:15:27
    Temat: Re: taka sobie ciekawostka
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    trzymać w sklepie i nie ma nawet jak sprawdzić.

    > Grałeś wcześniej na na fortepianie czy pianinie?
    > Jeżeli tak to jak oceniasz reakcję mechaniki klawiatury SL-2001 do
    > klawiatury fortepianu/pianina? Czy jest duża różnica? Czy klawisze są
    > dużo lżejsze?

    Ja grałem dość długo (miałem w domu u rodziców) na pianinie Calisia.
    Na fortepianie sporadycznie parę razy, w szkole muzycznej - na
    egzaminach, bo w czasie nauki też na pianinie się grało.

    No ale to już dość dawno było :)

    Moim zdaniem ten fatar jest bardzo przyjemny - dlatego napisałem, że
    "neutralny". Dla mnie - może bardziej wytrawny pianista by powiedział co
    innego.

    Imo klawisze nie są wcale lżejsze. No trochę piszę z pamięci, bo od paru
    miesięcy klawisz jest zapakowany - robię remont w domu, i wyniosłem
    grata, planując przy okazji jego pomalowanie.

    Nie jestem "profesjonalnym muzykiem" - znaczy od lat grywam sobie tylko
    dla rozrywki (swego czasu przez jakieś 10 lat prowadziłem studio
    nagraniowe, wtedy częściej - ale też raczej "do komputera" - wiadomo...).

    Więc piszę o moich osobistych odczuciach - w wielu instrumentach
    przeszkadzały mi różne "dziwne zachowania" klawiszy - tutaj nie.

    Jestem z Łodzi, jak masz ochotę, to jakoś pod koniec czerwca
    przeprowadzam firmę do nowej siedziby - tam sobie postawię też klawisz,
    a nawet dwa, bo mam jeszcze jakiegoś kurzwaila (nie pamiętam numeru).
    W domu mi zawadzały - a w robocie sobie będę mógł zrobić przerwę
    relaksacyjną :)

    Jak masz niezbyt daleko - podjedź i sobie sam pomacaj.
    Tylko to właśnie dopiero pod koniec czerwca - no na priva się trzeba
    umawiać.