  • Data: 2014-05-27 15:13:51
    Temat: Re: taka sobie ciekawostka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w wiadomości
    news:538471be$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...

    > O, a gdzież ten sklep jest?

    Jak się od Leroy Merlina pójdzie w stronę Olivii to gdzieś po prawej
    stronie. Szedłem tamtędy tylko ten jeden jedyny raz i już nie wiem ile lat
    temu.
    Później (rok/dwa temu) widziałem na drzwiach po drugiej stronie ulicy (chyba
    w tym budynku co Media-Market był, ale małe wejście od strony ulicy), że
    sklep muzyczny. Nie wchodziłem. Nie wiem czy to inny, czy tamten
    przeniesiony.
    P.G.