  • Data: 2014-05-27 11:01:21
    Temat: Re: taka sobie ciekawostka
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53843635$0$2361$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pianina cyfrowe, które można znaleźć w sklepach mają klawiatury mniej lub
    > bardziej zbliżone do klawiatury młoteczkowej fortepianu, ale jednak do 10
    > tys. zł nie udało mi się znaleźć nic, na czym by się grało identycznie jak
    > na normalnym pianinie czy fortepianie. Droższych modeli niestety nikt nie
    > chce trzymać w sklepie i nie ma nawet jak sprawdzić.

    Kilka lat temu wszedłem (w Gdańsku) na chwilkę do sklepu chwalącego się, że
    największy wybór.
    Wydaje mi się, że stało tam co najmniej ze 30 pianin (były chyba też
    fortepiany elektroniczne). Wszystko powłączane i przy każdym krzesełko, że
    można usiąść i spróbować. Nie wiem jaki przedział cenowy, ale nie
    wykluczałbym, że sięgający powyżej 10k.
    Zupełnie inaczej niż w innym, powszechnie znanym, sklepie muzycznym w
    Gdańsku, gdzie na stanie jest bardzo mało i do tego tak ciasno, że aby coś
    spróbować to trzeba najpierw przemeblowanie zrobić.
    Nawet jakbym spróbował to i tak nie potrafiłbym sensownej opinii napisać -
    nie próbowałem.
    P.G.