  • Data: 2010-09-13 17:34:01
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie chodzi o maksymalnie odległy od "skojarzenia" i
    > rzeczywistości przedmiot

    > Jesteś delikatnie mówiąc tolerancyjny.
    > Dla mnie to nie jest skojarzenie.

    Skojarzenia są różne. Można zapytać 20 osób z czym kojarzy im się np gumowa
    kulka i każda z nich będzie miał różne skojarzenie. Samo skojarzenie nie jest
    złe bo jest tylko skojarzniem. Dyskutowanie tolerancji w odniesieniu do
    skojarzeń jest bezzasadne.

    > Niby tak. Masz rację.
    > Tyle, że ja nie odezwałem się w temacie zamieszczonego zdjęcia, tylko
    > reakcji na reakcję.

    Tym bardziej. Wszedłeś w dyskusję bez zbadania jej przyczyn;) Ja też tak
    zrobiłem wypowiadająć się na temat kościoła... ale wkurza mnie mentalność
    niewolnika w której jesteśmy chowani, więc nie wytrzymałem.

    > A żeby było on topic.
    >
    > Fotograficznie, słabiutkie. Źle naświetlone, źle skomponowane. Nudne.
    > Nic się nie dzieje.

    Nie gadaj. Są cholernie uniwersalne;)

    marek