  • Data: 2010-09-14 13:07:38
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-14 12:47, StaM pisze:

    > Kiedys,tez bylem "wolnym" Obecnie wychadzac rankiem na pierwszy
    > spacer z pieskiem,
    > jako niewolnik, musze pamietac by miec okolo piatki ojro, by obdarowac
    > tych "wolnych"
    > czekajacych na lawkach ba im powiedzic dziendobry . Pozdrawiam.
    > Szczesliwy niewolnik.
    > StaM
    <
    Dziwnie pojmujesz wolność (a raczej nie pojmujesz), wolnymi nazywasz
    ludzi, którzy są zależni od tego, czy Twojemu psu chce się sikać w
    powiązaniu z posiadaniem przez Ciebie ok 20 zł, którymi to pieniędzmi
    płacisz za możliwość przywitania się. Z kontekstu wypowiedzi wynika, że
    też kiedyś musiałeś czekać aż ktoś z wyprowadzi psa (zabierając drobne),
    co poczytywałeś błędnie jako wolność. Nic dziwnego, że jesteś teraz
    szczęśliwy, bo upokorzenie, nędzę i beznadzieję, które kojarzą Ci się z
    wolnością zamieniłeś na coś przyjemniejszego co nazywasz niewolnictwem.
    Może dlatego, że przyjmując, iż Twój pies sika dwa razy dziennie, to
    twoje koszty miesięczne wynoszą ok 1200 zł + karma +ew. hobby + tel.,
    internet, seks, mieszkanie, energia, śr. antykoncepcyjne, samochód,
    paliwo, taca, ubranie, jedzenie, radio Maryja, inne, to faktycznie -
    zarobienie na to wszystko, to niewolnictwo. Natomiast nadal uważam, że
    masz problem z pojęciem "wolność", ale od czego jest wikipedia?
    pozdr.J.