  • Data: 2010-09-12 21:40:25
    Temat: Re: tak na poprawe humoru :)
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NTG, gdybyś nie zauważył.

    > Nic nie moralizowałem
    > Jeżeli komuś kałamarz kojarzy się z seksem, to chyba ma ten ktoś jakiś
    problem.

    To nie jest żaden problem jeśli komuś kałamarz (nie wiem skąd go teraz
    wziąłeś) kojarzy się z seksem. To jest po prostu skojarzenie.

    > Oczywiście, fotografia czarnego pióra wiecznego z perwersyjnie
    > zakręcaną skuwką ma prawo wywołać na forum foto, dyskusję o
    > klerykalizmie.

    Oczywiście, że tak. Autor wątku wrzucił tu zdjęcia, na określony temat. Jego
    charakter jest na tyle prowokacyjny, że można z dużą dozą prawdopodobieństwa
    założyć pojawienie się dyskusji o klerykaliźmie. No i pojawiła się.
    Masz okazję mieć ciekawą dyskusję Na Temat Fotografii i tego co za jej pomocą
    możesz osiągnąć, a wzdrygasz się.

    Zwróć po prostu uwagę, że to fotografia wywołała te konkretne
    emocje... "psychiatrę, jakiś problem, itp.." Niezależnie od intencji osoby
    umieszczającej taką czy inną fotografię dajesz się omamić jej "czarowi";)

    marek