  • Data: 2012-09-15 14:10:28
    Temat: Re: tak na marginesie rewolucji bezlusterkowej
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-15 13:43, PK pisze:

    > LOL. Nikt nie bronił wcześniej Olympusowi dołączyć do EF- lub F-mount.
    > Co to w ogóle za tekst? :D
    > Obudziłeś się po 20 latach letargu i zaskoczyło Cię, że firmy ze sobą
    > konkurują? :P

    A tam od razu zaskoczyło. Pisałem tylko w kontekście modeli Nikona serii
    V/J1. Pchać się w nieprzetestowane rozwiązania to wywalanie pieniędzy w
    błoto, ale jeśli ktoś ma taki kaprys to dlaczego nie. Tylko sadzę, że
    takich w przypadku kompaktów EVIL Nikona będzie raczej mniejszość. Bo to
    trochę drogi kaprys jak na te EVIL-e i to, co oferują :) Osobiście,
    gdybym miał wybierać sobie kompaktowego bezlusterkowca to byłoby to coś
    z micro4/3 (np. GX1 Panasonica) albo nowy NEX-6 od SONY.

    Konkurencja producentów to zdrowa rzecz - przynajmniej dla konsumentów :)

    > Poza tym "wgryzanie się" jest tu zupełnie nieistotne. Część firm
    > z czołówki w branży wchodziła na rynek lustrzanek, gdy Nikon był już
    > "wgryziony" od kilkudziesięciu lat i co z tego? :)

    Ale nie zaczynały od zera. SONY i Panasonic robiły i robią kamery wideo
    a zachciało im się (policzyli, że mogą na tym deczko zarobić) produkować
    aparaty fotograficzne :)

    K.

    PS: Sam mam lustrzankę Nikona i z zaciekawieniem przyglądam się jak
    przyjmie się na rynku Canon EOS M, to znaczy, czy posiadacze lustrzanek
    Canon chętnie będą kupowali taki aparat jako zapas "do wszystkiego". Nie
    obraziłbym się za coś takiego u Nikona.

    --
    http://www.krystek.art.pl/