  • 221. Data: 2013-02-11 10:26:49
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-11 09:41, Janko Muzykant pisze:

    > Wiesz, co to pomnik? Miejsce pracy dla rzeźbiarza :)

    Wrażliwość alegoryczna Ci zmalała? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 222. Data: 2013-02-11 10:27:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-11 10:26, quent pisze:

    > Wrażliwość alegoryczna Ci zmalała? ;-)

    To tylko alegoria mojego stosunku do pomników. Rzeczywistych i
    alegorycznych.

    --
    pozdrawia Adam
    /postawmy pomnik papieża Polaka w każdej polskiej wsi!/

  • 223. Data: 2013-02-19 09:52:56
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 4 Feb 2013 14:55:56 +0100, quent napisał(a):

    > Słabe to pojęcie co to nie ma definicji.
    > Czerwoni lubią takie.

    Janko namierzony... ;)

    > Tak było w stanach i stały się jednym z najbardziej pożądanych miejsc do
    > życia na świecie o czym świadczyły setki tys ludzi którzy narażając życie
    > próbowali się tam dostać.

    Dodajmy - miejsce pożądane nie z powodu 'wrażliwości estetycznej'
    pożądających.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 224. Data: 2013-02-19 10:25:49
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-02-19 09:52, Grzegorz Góra pisze:

    > Janko namierzony... ;)

    No paczpan, pojęcia liczby nie da się zdefiniować, a jakoś ludzie
    go używają. Wszędzie to lewactwo...

  • 225. Data: 2013-02-19 11:33:10
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-19 10:25, trolling tone pisze:

    > No paczpan, pojęcia liczby nie da się zdefiniować, a jakoś ludzie
    > go używają. Wszędzie to lewactwo...

    Hint: pojęcia podstawowe -> na ich podstawie budujemy definicje innych
    pojęć.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 226. Data: 2013-02-19 11:53:33
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-02-19 11:33, quent pisze:

    > Hint: pojęcia podstawowe -> na ich podstawie budujemy definicje innych
    > pojęć.

    Pojęcia podstawowe są słabe i ulubione przez czerwonych?

  • 227. Data: 2013-02-19 12:04:42
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    ?

    > i ulubione przez czerwonych?

    NIE!
    Lewacy lubią posługiwać się pojęciami wieloznacznymi. Po co pisać wprost
    skoro można skomplikować.
    Toż tak właśnie wygląda Polskie prawo, skomplikowane, wieloznaczne (o
    wielu różnych i często wręcz sprzecznych interpretacjach) i do tego
    zmieniające się non-stop.
    Mało kto się w tym łapie - i o to lewakom chodzi!
    Lubią komplikować do granic aby prosty człek czuł się zagubiony i
    potrzebował - ich - pomocy.

    Ale wracając - bez definicji, czyli inaczej mówiąc - bez jednakowego
    rozumienia pojęcia, nie ma dyskusji. Można sobie popisać tylko...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 228. Data: 2013-02-19 12:12:05
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-02-19 12:04, quent pisze:

> [...]
    >
    > Ale wracając - bez definicji, czyli inaczej mówiąc - bez jednakowego
    > rozumienia pojęcia, nie ma dyskusji. Można sobie popisać tylko...

    Racja. Zatem zacznij od zdefiniowania pojęcia, które pojawia się
    w każdym Twoim poście, mianowicie - "lewactwo". Jak sam piszesz -
    niech będzie jednoznacznie, krótko i węzłowato. Żeby się tylko
    nie okazało, że lewactwo to każdy, kto nie podziela jedynie słusznych
    poglądów UPR.

  • 229. Data: 2013-02-19 12:32:25
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-19 12:12, trolling tone pisze:
    > Żeby się tylko
    > nie okazało, że lewactwo to każdy, kto nie podziela jedynie słusznych
    > poglądów UPR.

    Lewica jest za interwencjonizmem państwa w gospodarkę.
    Lewak to zwolennik lewicy.

    To niby proste ale jednak 90% ludzi nie odróżnia lewicy od prawicy.
    W gospodarce lewicowe są w PL niemal wszystkie partie, jedne mniej inne
    więcej.

    UPR, Nowa Prawica JKM to jedyne Polskie partie prawicowe.

    Pis jest lewicowy w gospodarce, prawicowy jedynie w sferze obyczajów ale
    ja tu staram się pisać jedynie o gospodarce.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 230. Data: 2013-02-19 12:35:35
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-19 12:12, trolling tone pisze:
    > Żeby się tylko
    > nie okazało, że lewactwo to każdy, kto nie podziela jedynie słusznych
    > poglądów UPR.

    Aha no i znów warto dodać, że UPR nie wymyśliło tych "poglądów"

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info