  • Data: 2013-02-04 19:41:03
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-04 19:22, Polak Catholic pisze:

    > Nie rozumiem dlaczego bronisz tego chorego systemu.

    Co za głupi wniosek! Próbuję tylko zwrócić uwagę na prawdziwe przyczyny
    problemów.

    > Nie powinno mnie
    > interesować na co "złodziej" wydaje moje pieniądze zabrane pod
    > przymusem.

    Na Twojego dziadka albo ojca. Masz jakiś pomysł jak to rozwiązać? Może
    eutanazja dla wszystkich niepracujących? :)

    > Mnie interesuje, że ja ich nie mam, z tego powodu nie mogę
    > nimi racjonalnie gospodarować. A propos emerytów, to oni wcześniej
    > wypracowali pieniądze, które również zostały zmarnotrawione.

    Chyba grosiki :) Niestety, na świecie głupich nie sieją i nikomu na sto
    procent nie pożyczysz (choć w Polsce to się tacy znajdą).
    Problemem tego kraju są niskie koszty pracy. Zresztą jakość tejże także.
    Żarcie kosztuje niewiele mniej niż na zachodzie, lekarstwa, czynsze i na
    co tam dziadki jeszcze wydają - także. Jednak kupka, z której na dziadka
    trzeba płacić jest malutka, bo przecież najlepszym sposobem na biznes
    jest niska cena pracy. Więc jak dziadek zabierze, zostaje gówienko.

    I błagam, niech mi nikt nie wmawia, że tego bronię. Uświadamiam jedynie
    jak jest. Rozwiązania są trzy:
    - wyciąć dziadków w pień albo kazać im pracować,
    - zobowiązać każdego do płacenia na swojego dziadka (już widzę tę
    powszechną akceptację),
    - kombinować jak jest aż w końcu wszystko pierdyknie.
    Może jest jakieś czwarte rozwiązanie, ale jak na razie żaden geniusz
    ekonomii na to nie wpadł.

    --
    pozdrawia Adam
    /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/