  • Data: 2013-02-04 20:22:50
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Polak Catholic <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-04 19:41, Janko Muzykant pisze:

    > Co za głupi wniosek! Próbuję tylko zwrócić uwagę na prawdziwe przyczyny
    > problemów.

    > Na Twojego dziadka albo ojca. Masz jakiś pomysł jak to rozwiązać? Może
    > eutanazja dla wszystkich niepracujących? :)

    > Chyba grosiki :)
    Niekoniecznie, wypracowany majątek został sprzedany za niemałe
    pieniądze, które powinny zasilić fundusz emerytalny. Zostały te środki
    zmarnowane, część rozkradzione. Sprzedano wszystko co się tylko dało,
    niektórzy porównują to do zachowania narkomana na głodzie. Kolejne
    nieudolne rządy zadłużyły kraj na niespotykaną dotąd skalę. Ten dług
    jest nie do spłacenia. Poza tym nie ma praktycznie przemysłu, produkcji,
    jedynie trochę montowni bez myśli technicznej, patentów, innowacyjności.
    Rozwinięte kraje pożyczyły nam trochę pieniędzy nie bezinteresownie,
    rynek zbytu jest wyjaśnieniem.

    . Jednak kupka, z której na dziadka
    > trzeba płacić jest malutka,

    Otwórz oczy i przestań obwiniać dziadków, że żyją i dostają na chleb, bo
    emeryturą to trudno nazwać. Emerytury to mają kapelani wojskowi i im
    podobni.
    Czesto mówisz z sensem, a czasami takie brednie, że aż trudno uwierzyć,
    że to ten sam człowiek.
    Pozdrawiam
    J.