  • 121. Data: 2013-02-05 08:09:34
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > tylko z e to konkurowanie to czystej wody populizm, ruch przychodzący to
    > procenty ludzi którzy już tam mieszkają i to oni bęa ofiarami liberalnej
    > gminy która otworzy sie na bezczelnego dynamicznego biznesmena kótry
    > postanowi zbudować wytwórnie smoły oraz składowisko odpadów przemysłowych.
    > Ci ludzie sie nie wyniosą... bo ich nie bedzie na to stać.

    Gmina to nie ziemia a mieszkańcy, radni, którzy ich reprezentują.
    Jak się ludzie wyniosą to nie będzie gminy.
    Poza tym nie znam przypadku w historii, w którym ludzie emigrują z kraju
    kapitalistycznego do socjalistycznego :-)))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 122. Data: 2013-02-05 08:13:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > W USA nie robi sie czerwono tylko USA stały sie pańśtwem rządzonym przez
    > wielkie korporacje w interesie wielkich korporacji.

    Otóż to. A powodem jest rozrost rządu i interwencjonizm.
    Im więcej rządu tym lepsze warunki do kupowania sobie prawa.
    Nie bez kozery taki JKM wzywa do zlikwidowania koryta a nie zmiany przy nim
    świń na inne.
    Wielka korporacja nie jest zwolennikiem WR, zwolennikami WR są Ci
    energiczni, mali którzy zaczynają.
    Poczytaj trochę Rona Paula, bardzo ciekawie o tym opowiada. Jest
    kongresmenem chyba od 25lat.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 123. Data: 2013-02-05 08:32:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >energiczni, mali którzy zaczynają.
    >Poczytaj trochę Rona Paula, bardzo ciekawie o tym opowiada. Jest

    A moze poczytac troche wczesniejszych historii ?
    Jak to w warunkach WR wielkie korporacje zdominowaly ten WR, bo co z
    tego ze mali sa energiczni, skoro nie maja pieniedzy ?
    I az trzeba bylo ustawy antymonopolowe wprowadzac i wielkie korporacje
    dzielic ..

    J.

  • 124. Data: 2013-02-05 08:41:23
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > ze mali sa energiczni, skoro nie maja pieniedzy ?
    > I az trzeba bylo ustawy antymonopolowe wprowadzac i wielkie korporacje

    Dawaj linka.
    Za jakiego prezydenta to było?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 125. Data: 2013-02-05 09:32:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 08:07, quent pisze:
    > Znam to. Patrzysz tylko na swój tyłek, co tam przyszłe pokolenia.

    Przyszłe pokolenia sobie poradzą. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z
    pragmatyzmu dzisiejszych dwudziestolatków. To my sobie nie poradzimy,
    uformowani do jednej czynności, oglądający się w kółko na wroga, system
    i pozbawieni logiki interpretacji najprostszych zasad działania człowieka.

    > Współczuję Twoim dzieciom, choć nabieram coraz to większego przekonania,
    > że ich nie masz.
    > I to nie kto inny jak Ty ileś wątków wcześniej zarzucałeś mi, że nie
    > dbam o to co będzie za następne 20 lat. Jakież to groteskowe.

    No to wymieniaj, co robisz w tym celu. Siadam i słucham :)

    > Po to abyś zrozumiał, że jeszcze nie przymierasz głodem tylko dlatego,
    > że....

    Że bezwładność świata jest spora.

    > O nie!! Gdybyś miał to w dupie to nie pisałbyś tu. Tobie zależy aby
    > Polska jak najszybciej zdechła.

    To już trzeci kretyński wniosek w tym wątku dotyczący mojej osoby.

    > "Jeśli ma Polska być socjalistyczną Lub komunizmu rozwinąć zadanie - To
    > ja już wolę tę monarchistyczną, która pod carem na wieki zostanie!"
    > C.K. Norwid

    Jeśli chodzi o mnie, mam głęboki żal do twórców działań, w wyniku
    których powstała IIRP. Byłbym sobie tu spokojnym mieszkańcem nowoczesnej
    Galicji, najprawdopodobniej nigdy nie dotkniętej katastrofą socjalizmu.
    Kraków byłby takim mniejszym Wiedniem, ale naprawdę, a nie ''prawie''.
    No, ale to taka tylko dygresja.

    --
    pozdrawia Adam
    /mądra kobieta - oksymoron? - nie, raczej coś jak mądry mężczyzna.../

  • 126. Data: 2013-02-05 09:40:56
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 07:41, quent pisze:
    > Aha... intuicyjnych.
    > Jak już się przeczyta to intuicyjne ale wcześniej pisałeś (prawie)
    > wszystko na odwrót.

    Prawie na odwrót to interpretujesz te swoje książki. Nie tylko ja Ci
    zwracam na to uwagę.
    Mam wrażenie, że po prostu zaklinasz rzeczywistość, jak sporo, facetów
    zwłaszcza, którzy nie mogą tego wszystkiego pojąć, a do tego paraliżuje
    ich strach egzystencjalny. Pojawia się u nich element rzeczywistości
    alternatywnej i od tej pory wszelkie interpretacje zjawisk społecznych
    muszą dać wynik, który będzie im pasować.

    --
    pozdrawia Adam
    /szukam plugina do firefoxa wycinającego wiadomości sportowe i politykę/

  • 127. Data: 2013-02-05 09:44:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Przyszłe pokolenia sobie poradzą.

    No jakoś sobie poradzą... w ogóle do śmierci każdy jakoś tam przeżyje.
    No co za logika!
    Wypadałoby pomyśleć o tym w jakich warunkach przyjdzie żyć przyszłym
    pokoleniom.
    To jak dziś żyjemy rzutuje na to w jakim świecie przyjdzie żyć tym co po
    nas.
    Dziś żyjemy na kredyt, państwo zadłuża się coraz bardziej - ktoś za to
    będzie musiał zapłacić.

    > No to wymieniaj, co robisz w tym celu. Siadam i słucham :)

    A co można robić poza mozolnym tłumaczeniem, namawianiem i jak przyjdzie
    czas - głosowaniem?
    Ty tracisz tu swoją energię na namawianie w przeciwną stronę - to jest
    szkodliwe.

    > Że bezwładność świata jest spora.

    Dziś większa niż kiedyś ale nie nieskończona.

    > To już trzeci kretyński wniosek w tym wątku dotyczący mojej osoby.

    Co i rusz dajesz solidne podstawy aby takie wnioski wyciągać.

> [...]
    > najprawdopodobniej nigdy nie dotkniętej katastrofą socjalizmu. Kraków
    > byłby takim mniejszym Wiedniem, ale naprawdę, a nie ''prawie''. No, ale to

    No a teraz uważasz, że nie ma szans na normalność.
    Hiroszima podniosła się z niczego, niemcy po wojnie za Erhardta ruszyły z
    kopyta dzięki wolnemu rynkowi, Tatcher podniosła sypiący przez lewaków kraj,
    tak samo Reagan... ale nie... w PL to nic nie da się zmienić.

  • 128. Data: 2013-02-05 09:46:37
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Prawie na odwrót to interpretujesz te swoje książki.

    No ale Ty ich nie czytałeś!
    LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 129. Data: 2013-02-05 10:12:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 09:44, quent pisze:
    > No jakoś sobie poradzą... w ogóle do śmierci każdy jakoś tam przeżyje.
    > No co za logika!
    > Wypadałoby pomyśleć o tym w jakich warunkach przyjdzie żyć przyszłym
    > pokoleniom.

    I pomyślało tak milion chłopów na wsi budując trzypiętrowe ''kamienice''
    dla siebie, swoich dzieci i dzieci ich dzieci. Tylko, że wszyscy
    wyjechali, a hawiry stoją puste... Przepisu na szczęście przyszłych
    pokoleń nie ma.

    > To jak dziś żyjemy rzutuje na to w jakim świecie przyjdzie żyć tym co po
    > nas.
    > Dziś żyjemy na kredyt, państwo zadłuża się coraz bardziej - ktoś za to
    > będzie musiał zapłacić.

    Nie bierz kredytów, płać podatki, wypracowuj zysk, żyj uczciwie - prosty
    sposób na lepsze jutro. Widzę las chętnych :)

    > A co można robić poza mozolnym tłumaczeniem, namawianiem i jak przyjdzie
    > czas - głosowaniem?

    Na kogo? :)))

    > Ty tracisz tu swoją energię na namawianie w przeciwną stronę - to jest
    > szkodliwe.

    W jaką przeciwną stronę???

> [...]
    > Hiroszima podniosła się z niczego, niemcy po wojnie za Erhardta ruszyły
    > z kopyta dzięki wolnemu rynkowi, Tatcher podniosła sypiący przez lewaków

    Bądźmy jednak obiektywni: Argentyna, niegdysiejsze jedno z najbogatszych
    państw, warunki rozwoju przynajmniej równie dobre jak USA - dziś z
    trudem wychodzi z ubóstwa. Rodezja, RPA - szkoda gadać... Itd.

    > w PL to nic nie da się zmienić.

    Otóż to! Są na świecie nacje takie jak Japończycy albo Niemcy, są takie
    jak Polacy albo mieszkańcy Afryki. Jak się nie potrafi rządzić i
    ustanawiać prawa, wynajmuje się dobrych fachowców. Kraków za zaborów
    stał się z całkowicie upadłej mieściny, ruin właściwie, zagrzybionej,
    zdziesiątkowanej zarazami, zdemolowanej i rozkradzionej jednym z
    najpiękniejszych miast na terenie Polski. Żeby było jeszcze straszniej,
    największe inwestycje infrastrukturalne w XX wieku powstały we wczesnych
    latach czterdziestych, w krótkim okresie panowania GG. Wyciągnij teraz z
    tego wnioski.

    --
    pozdrawia Adam
    /i ty będziesz miał sklerozę!/

  • 130. Data: 2013-02-05 10:15:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-05 09:46, quent pisze:
    > No ale Ty ich nie czytałeś!
    > LOL

    Po co mam czytać elementarze? To mniej więcej jakby czytać słynne
    ''Kobiety są z Wenus, a mężczyźni z Marsa''. Średnio inteligentny
    człowiek nic tam nie znajdzie, ale - nie obrażając hydraulików -
    hydraulik odkryje prawy utajnione :)

    --
    pozdrawia Adam
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../