    Date: Tue, 05 Feb 2013 17:54:08 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    <510925cd$1@news.home.net.pl> <kebjfs$abs$1@news.task.gda.pl>
    <510cee46$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <510cf1f9$1@news.home.net.pl> <kel30u$7jo$1@news.task.gda.pl>
    <510eb9fc$1@news.home.net.pl>
    <510ed912$0$1219$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <510f6503$0$1219$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <510f7047$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <keob41$t47$1@news.task.gda.pl>
    <510fb411$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <keoebb$90h$1@news.task.gda.pl>
    <510fcec6$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <keok2v$u3d$1@news.task.gda.pl>
    <510fd765$0$1314$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <kep7s7$4p6$1@news.task.gda.pl> <5110a9bb$1@news.home.net.pl>
    <ker5ua$jvj$1@news.task.gda.pl> <51111c4d$1@news.home.net.pl>
    <ker7q3$p9t$1@news.task.gda.pl> <5...@n...home.net.pl>

    W dniu 2013-02-05 17:19, quent pisze:
    > Zapoznaj się choćby z programem UPR jeśli przeraża Cię czytanie książek.

    No nie, tylko nie ci utopiści...

    > Zwróć uwagę szczególnie na to *jaką rolę* powinno pełnić państwo. Choć o
    > tym wszystkim pisałem już tu wielokrotnie.
    > Wyprzedzę pytania - tak jestem za szybkim zrywaniem plastra - pudrowanie
    > ran donikąd nas nie zaprowadzi, tzn zaprowadzi tam gdzie Janko chce
    > abyśmy szli - na dno.

    Oczywiście, że chcę. Odkąd pamiętam, wiecznie ktoś wie, czego to ja
    chcę. I lepiej ode mnie! :)

    > Nie da się zarysować w skrócie. Za dużo jest do tłumaczenia po drodze.

    Dziwna to wiedza, której nie da się opisać ogólnie w pięciu zdaniach.
    Nie chyba takiej drugiej...

    > Na początek trzeba zrozumieć, że taniej jest BEZ pośrednika (państwa)

    Oczywiście. Wtedy najsilniejszy wycina w pień wszystkich innych
    pozostawiając sobie odrobinę służby. Wszak to mamy zapisane instynktownie.

    > ...że nie ma czegoś takiego jak publiczne pieniądze...

    Ale ja o tym mówię od początku. Nie ma żadnych publicznych pieniędzy ani
    żadnego państwa. Są pieniądze tych, którzy płacą, ponieważ większość się
    umówiła, że tak będziemy robić. Może nie większość ilościowa, ale
    siłowa. Są tacy, którzy tego pilnują (i średnio im to wychodzi) i tacy,
    co to biorą i w założeniach winni robić coś pożytecznego dla tych,
    którzy na to łożą, ale im wychodzi to jeszcze gorzej.

    To jest ekonomiczne przedszkole i było w serii o Kaczorze Sknerusie czy
    czymś tam, dla dzieci.

    Po raz któryś pytam - masz lepszy pomysł?

    Wiecie, co jest zabawne? Nigdy nie słyszałem, żeby ktoś miał lepszy
    pomysł. A nawet gorszy.

    --
    pozdrawia Adam
    /siedzę tu sobie garbaty i chudy, choć z brzuchem i odgrzaną pizzę zażeram/