  • Data: 2013-02-05 18:16:03
    Temat: Re: tak coś celebryckiego...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-05 18:04, Polak Catholic pisze:
    > Zmieniono jego nazwę, godło, konstytucję oraz... no
    >
    > Okradzeni zostali ludzie z oszczędnosciami,

    Otóż to! Ten mechanizm robi się tu co kilkadziesiąt lat i następuje w
    chwili, gdy ludzie masowo wychodzą na ulicę i łapią za kamienie. Wszyscy
    frajerzy, którzy w porę nie zamienią swych włości na złoto i nie zwieją
    do Paragwaju, dostaną 1 Grosz Najnowszy za 1 tyś. Złotych Polskich
    Nowych, banki zrobią limit na dzisiejsze pięć tysięcy, a handel walutą
    wróci pod Pewexy, które może nawet znowu tak się będą nazywać :)

    Śmieszni jesteście z tym prawem i niesprawiedliwością, jakbyście sobie
    nie zdawali sprawy, że końcówka każdego kryzysu, z którego nie da się
    wyjść, kończy się tak samo: ustanowieniem nowego prawa. Tak było i
    będzie, bo taka jest konsekwencja natury ludzi, którzy tu żyją (a
    właściwie to wszystkich).

    > Ilość żywności którą można było nabyć za srednie pobory raczej jest
    > podobna. Różnica jest tylko taka, że kilka milionów obywateli tego kraju
    > nie ma żadnych poborów.

    Pod tym względem było podobnie, tylko bardziej: wszyscy obywatele tego
    kraju nie mieli prawie żadnych poborów :)

    > Dla niektórych szczęściem mogą być dzieci (czasami żona), wtedy strach o
    > przyszłość jest większy i przestaje wystarczać pełny żołądek, dłuższy
    > sen, czy spacer do lasu, wówczas stopień wk....nia jest dużo większy,
    > bardziej się buntujesz na przymusowy haracz..w sumie ok 80%.

    Współczuję. Ale ja nie mam instynktu przetrwania z pełną i
    odpowiedzialną konsekwencją tegoż.

    --
    pozdrawia Adam
    /czasem nie ma sensu pisać czegokolwiek.../