  • Data: 2013-02-05 18:19:33
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-05 18:15, quent pisze:
    > Na mądrość ludu nie liczę, jednak uważam, że trzeba mówić głośno o
    > potrzebie zmian i ich kierunku.
    > Janko Muzykant jako zawodowy hedonista i ignorant nie będzie się takimi
    > detalami przejmował, liczy się tu i teraz - hipsterka non-top

    Ja się będę z was śmiał na końcu. No dobra, nie będę, bo nie jestem taka
    świnia.

    > Dziecko, to dla Ciebie za trudne zagadnienia. Idź łupać na konsoli.

    Aaa, to będzie taka monarchia bez monarchy... Rozumiem. Znaczy nie rozumiem.

    > ROTFL!!!
    > Czyżbyśmy już teraz mieli takie społeczeństwo, że wystarczy pozdejmować
    > z mostów tabliczki "zakaz skakania" aby ludzie masowo zaczęli ginąć?

    Dokładnie tak :)
    Wystarczy zdjąć wszystkie ''tabliczki'' przy drogach. Ależby to była
    piękna katastrofa...

    --
    pozdrawia Adam
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../