  • Data: 2013-05-20 14:29:59
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Mało tego - Nokia ma grupę odbiorców którzy chętnie wymieniliby
    >telefon 10 letni na coś nowego ale przeskoczyli kilka generacji
    >sprzętu i nie oswoili się z myślą że telefon działa dzień i trzeba
    >go potem ładować aby wytrzymał napewno drugi cały dzień...

    I Asha w sam raz dla nich ?
    A w dodatku
    http://www.indianexpress.com/news/mobile-phone-sales
    -post-smart-growth-nokia-leads-market/1096140/
    Moze Nokia wie co robi i widzi zapotrzebowanie rynku na tanie proste
    aparaty, co im zapewni utrzymanie przez najblizszych kilka lat ...

    >Podobno oznaką młodości umysłu jest szybka adaptacja do nowego
    >i nie utyskiwanie latami jak to się czasy w złym kierunku
    >zmieniają...
    >Diagnoza jest prosta: starzejesz się kolego! :-)

    Cos moze w tym jest, ale jesli tak maja wygladac nowe czasy ... co za
    upadek obyczajow i moralnosci :-)

    J.