  • Data: 2013-05-20 14:23:22
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >Kiepsko...
    >Ile procent ludzi kupuje telefon co 2 lata?

    U nas do niedawna sporo.

    >Górny margines smartfonowców?

    Nie, takze ten dolny. Do niedawna wszyscy wciskali telefon, co 2-3
    lata.

    >Te 4 mld wlicza również telefony starego typu gdzieś
    >w Afryce gdzie ludzie zarabiają dolara na dzień i ich
    >nie stać na wymianę telefonu...

    Murzynow nawet nie liczylem.
    Miliard sie chyba w obu Amerykach znajdzie, drugi w Europie, trzeci w
    Chinach, ... nie wiem jak w Indiach, tam juz ponad miliard mieszka,
    ale polowy moze faktycznie nie stac.
    Tym niemniej inne kraje azjatyckie pomoga i o te 2 mld jestem w miare
    spokojny - jak nie juz, to wkrotce, a to tym bardziej wzmaga
    zapotrzebowanie na aparaty, bo starych na rynku brak :-)
    O, masz - 190 mln telefonow rocznie sprzedanych w samych Chinach juz w
    2007r
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_phone_industry_i
    n_the_People's_Republic_of_China

    A telefony potanialy - jak kogos stac na uslugi w sieci, to stac i na
    telefon.

    >Mało tego - jest dużo klientów którzy smartfony nawet
    >kupują nie dlatego że potrzebują smarfona tylko że był
    >za złotówkę... Oni nawet nie wiedzą co to i do czego...

    Nie mowie nie. Ale to tez nakreca sprzedaz :-)

    J.