  • Data: 2013-05-20 13:42:10
    Temat: Re: tajna bron nokii
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5199de6f$0$1253$65785112@news.neostrada.pl...

    > 4 mld telefonow jest w uzyciu ? Mniej wiecej.
    >
    > Telefon sie kupuje nowy co ~2 lata ? no, nie wszyscy nowe kupuja.
    > Telefon zyje srednio 4 lata ? mniej wiecej.
    > To nam daje miliard nowych rocznie ...

    Kiepsko...
    Ile procent ludzi kupuje telefon co 2 lata?
    Górny margines smartfonowców?
    Te 4 mld wlicza również telefony starego typu gdzieś
    w Afryce gdzie ludzie zarabiają dolara na dzień i ich
    nie stać na wymianę telefonu...
    Mało tego - jest dużo klientów którzy smartfony nawet
    kupują nie dlatego że potrzebują smarfona tylko że był
    za złotówkę... Oni nawet nie wiedzą co to i do czego...
    Mój ojciec ma jakąś Nokię 10 letnią i jest zadowolony :-)
    Ona dzwoni i odbiera telefony... smsów, internetu nie używa.