  • 41. Data: 2013-03-13 15:37:33
    Temat: Re: tablet PC TabFun 7.0
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-13 08:31, juzek pisze:

    > Tak myślałem że wyjdzie chamstwo i prostactwo z wyznawcy linuksa:)
    > Jeśli już to ty jesteś trollem, bo zamiast dyskutować o wydajności tableta
    > to wymyślasz dywagacje o linuksie. Podjąłem dyskusję żeby się przekonać co z
    > tego wyjdzie i nie rozczarowałeś mnie:)

    Zajrzyj lepiej do słownika ortograficznego i sprawdź jak się pisze to imię.

    --
    animka

  • 42. Data: 2013-03-14 23:37:53
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Zajrzyj lepiej do słownika ortograficznego i sprawdź jak się pisze to imię.

    Przyganił kocioł garnkowi...a ty jak piszesz swojego nicka?
    Weź się nie kompromituj kobieto.
    Poza tym nick to coś, co sobie ktoś wymyśla, nigdzie nie jest napisane,
    że musi spełniać jakiekolwiek twoje zachcianki.
    Bosz... gdzie się tacy rodzą...
    Przem

  • 43. Data: 2013-03-18 10:46:30
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 11.03.2013 14:12, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Linux. Od razu uprzedzę że obok stoi maszyna z Windows bo neistety
    > sporo urządzeń sieciowych czy np. rejestratorów wideo ma obsługę WinOnly
    > albo IEOnly.
    a sa takie "linux friendly"?
    Tak przy okazji pytam bo niedlugo prawdopodobnie bede szukal.
    Qnap ktorego testowalem, mimo iz ma linuxa na pokladzie, to poza tym
    totalna porazka
    Marx

  • 44. Data: 2013-03-18 11:58:59
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-18, o godz. 10:46:30
    Marx <a...@g...com> napisał(a):

    > a sa takie "linux friendly"?
    > Tak przy okazji pytam bo niedlugo prawdopodobnie bede szukal.
    > Qnap ktorego testowalem, mimo iz ma linuxa na pokladzie, to poza tym
    > totalna porazka

    QNAP to akurat NAS - opcja zapisu wideo to tylko dodatek i uboższa niż
    w dedykowanych rozwiązaniach. Poza tym co to znaczy Linux firndly?
    Jeśli ma klienta działającego pod Linuxem (nawet pod Wine) czy w
    przeglądarce (dowolnej) to jest linux-friendly? Bo tak sie składa że
    większość z nich ma obecnie jakiegoć linuxa w środku - tak jak wiele
    tanich urządzeń WiFi. Ważne by praca przez przeglądarkę nie opierała
    się na kontrolkach ActiveX bo to często spotykane rozwiązanie. Niestety
    powoduje właśnie że takie ejestratory są IE-only. Jeśli nie chcesz
    kupować rejestratora a robić zapis na kompie to przyjrzyj się
    programowi ZoneMinder http://www.zoneminder.com/

    Zdrówko

  • 45. Data: 2013-03-18 13:44:27
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 18.03.2013 11:58, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > QNAP to akurat NAS - opcja zapisu wideo to tylko dodatek i uboższa niż
    > w dedykowanych rozwiązaniach.

    Myslalem o QNAP VioStore - to dedykowane urzadzenie do nagrywania a nie
    NAS. Ma wlasnie ActiveX a na dodatek format nagran z powodu dodania
    sladu czasowego jest kompletnie niezgodny z linuxem, mimo iz sam
    algorytm kompresji jest standardowy, niestety kodek jest tylko na windows
    Marx

  • 46. Data: 2013-03-18 15:08:05
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-18, o godz. 13:44:27
    Marx <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > dodania sladu czasowego jest kompletnie niezgodny z linuxem, mimo iz
    > sam algorytm kompresji jest standardowy, niestety kodek jest tylko na

    To są nadal NAS-y wyposażone w część funkcji dedykowanego
    rejestratora.Np. brak im obsługi dedykowanych sterowników do kamer. Nie
    wiem czy miałeś z tym do czynienia ale sterowanie kamer myszką jest
    dość mało precyzyjne i stosuje się do tego dedykowane sterowniki. Z
    joy-em do sterowani kamerami i dedykowaną klawiatura do szybkiego
    wywoływania funkcji. Poza tym zwróć uwagę że większość kamer w liście
    kompatybilności to modele dość proste do użytku SOHO. kamery do
    monitoringu maja zwykle możliwość zamontowania różnej optyki,
    podgrzewacza czy podświetlenia iR. No i zdecydowanie lepiej radzące
    sobie w różnych warunkach oświetlenia niż wersje "monitorowe".
    Najlepiej spisz swojej wymogi i znajdź w okolicy firmę/firmy zajmujące
    się instalacja systemów monitoringu. Fachowiec przyjedzie, sprawdzi
    warunki i skonfrontuje to co chcesz mieć z tym co jest dostępne na
    rynku. Zlecać mu montazu nie musisz ale na pewno przy takiej wizycie
    dowiesz się paru rzeczy o których sam nie pomyślisz jeśli robisz to
    pierwszy raz. Albo opisz tu z grubsza co to ma być za system. W jakich
    warunkach ma działać, co monitorować, czy wewnątrz czy na zewnątrz, w
    jakiej jakości, ile kasy chcesz na to poświęcić. na tej podstawie
    będzie można coś zaproponować.

    Zdrówko

  • 47. Data: 2013-03-19 08:56:18
    Od: Marx <a...@g...com>

    Ja tego nie montuje, ja się z takim systemem integruje. I integracja z
    VioStorem jest do bani. A to urządzenie na pewno NASem nie jest bo nie
    posiada opcji do udostępniania dysków.
    Marx

  • 48. Data: 2013-03-19 09:12:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-19, o godz. 08:56:18
    Marx <a...@g...com> napisał(a):

    > Ja tego nie montuje, ja się z takim systemem integruje. I integracja
    > z VioStorem jest do bani. A to urządzenie na pewno NASem nie jest bo
    > nie posiada opcji do udostępniania dysków.

    Uwierz - toi jest NAS różniący się tylko tym że ma parę funkcji
    dodanych i parę wyciętych w stosunku do "zwykłego" QNAP-a. W "zwykłym"
    możesz też mieć te funkcje które co w nim kupując po prostu soft do
    obsługi kamer.

    Zdrówko

  • 49. Data: 2013-03-19 09:15:14
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-19, o godz. 08:56:18
    Marx <a...@g...com> napisał(a):

    > Ja tego nie montuje, ja się z takim systemem integruje.

    Na czym am polegać ta integracja? Co z czym? I do czego?

    Zdrówko

  • 50. Data: 2013-03-19 10:45:58
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 19.03.2013 09:12, Maciek Babcia Dobosz wrote:

> [...]
    > dodanych i parę wyciętych w stosunku do "zwykłego" QNAP-a. W "zwykłym"
    > możesz też mieć te funkcje które co w nim kupując po prostu soft do

    czyli to nie jest NAS. NAS to nie tylko sprzet ale i oprogramowanie. W
    przeciwnym wypadku dowolne urzadzenie z dyskiem byloby NASem.
    Marx