  • 41. Data: 2009-03-30 11:45:35
    Temat: Re: [budżetowy 2k pln dslr z LV] Co wybrać?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Czytasz w myślach, skaner się znalazł cholera ;)
    >
    > Nie chciałbym, żeby miał do mnie pretensje, że "miało ustawiać a nie

    To mu nie doradzaj - cokolwiek bys nie powiedzial to
    sie obrazi. Kwestia tylko czy teraz czy pozniej ;-)

    > Gdzie kupowałeś tego dual kita?

    Foto-joker, z tym ze mam jednokita narazie ;)

  • 42. Data: 2009-03-30 12:53:08
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Agent" napisał

    > To po co ciągłe sugestie ze jak ktoś robi zdjęcia 10x15 to niech kupi
    > kompakt albo słabego kita w lustrzance?

    Bo będzie mu wygodniej z tym dymać po górach ; )

    adam

  • 43. Data: 2009-03-30 17:35:10
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    gietrzy w imieniu kolegi napisał:
    > Po wstępnych analizach (z jego strony) wytypował następujące:

    Jeśli może trochę poczekać to mimo jego niechęci do Olympusa warto
    obejrzeć E-620.

    m.
    --
    Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy.
    - Oscar Wilde

  • 44. Data: 2009-03-30 18:31:01
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Marek Wyszomirski napisał:
    > G1 miałem w ręku bardzo krótko, ale zdecydowanie nie podobał mi się
    > wizjer - przy zmianie kadru widziało się, ze odświeżanie obrazu nie jest
    > płynne. Byc może wiązało się to z tym, że ogladałem ten aparat w dość
    > ciemnym pomieszczeniu.

    Cześć!
    Marku, być może również przy jasnym świetle też by Ci się nie spodobał.
    Wizjer składa się z prawie 1,5 mln mikro lusterek, oświetlanych kolejno
    światłem RGB. Coś jak projektory DLP. Jeżeli coś się szybko porusza, to
    krawędzie ma zakolorowane. W zamian masz 1,5 mln trójkolorowych pikseli,
    z mieszaniem światła w ramach każdego z nich. Coś za coś. Ja sobie
    pooglądałem w MM, pomachałem aparatem, wzbudzając zainteresowanie
    obsługi :-) i stwierdziłem, że mi to absolutnie nie przeszkadza, więc
    aparat jest mój. Wręcz przy jasnym świetle świetlówek jest doskonały -
    dla mnie.
    Szum jest ale raczej nie uważam, że powinien odszumiać, bo dzięki temu
    ustawia ostrość a tu szczegóły są najważniejsze. Nie wiem czy ma sens
    generowanie innego obrazu do wizjera gdy ustawiasz manualnie i gdy
    stosujesz AF. Przeskok byłby zbyt trudny do zaakceptowania.
    Maciek

  • 45. Data: 2009-03-31 05:55:01
    Temat: ta da
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Odesłałem kolegę do MM: przyjechał do domu z G1 (1970).

    Czekam kiedy etap euforii minie i zacznie mnie brać na przepytki.
    Dzięki serdeczne wszystkim biorącym udział w dyskusji.

    pozdrawiam,
    gietrzy

    ps. jakieś porady jak i co ustawić by wycisnąć z jpg maksimum

  • 46. Data: 2009-03-31 06:02:01
    Temat: Re: ta da
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > pozdrawiam,
    > gietrzy
    >
    > ps. jakieś porady jak i co ustawić by wycisnąć z jpg maksimum

    Przeczytac instrukcje i to kilka razy - jest sporo wzajemnie
    wplywajacych na siebie ustawien. Generealnie wspolczuje ;-)

  • 47. Data: 2009-03-31 06:06:58
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 07:55:01 +0200, "gietrzy"
    <c...@g...pl> wrote:

    >Odesłałem kolegę do MM: przyjechał do domu z G1 (1970).
    G1 - same zalety lustrzanki, bez żadnych jej wad ;)

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 48. Data: 2009-03-31 11:00:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "gietrzy" napisał
    > Odesłałem kolegę do MM: przyjechał do domu z G1 (1970).

    He, he...
    Jednak Panasonic dobrze wykombinował żeby upodobnić korpus do dSLR - ja to
    nieco przeklinam ale rynek ma decydujący głos ; )
    Bardzo sprytnie, bardzo...

    > Czekam kiedy etap euforii minie i zacznie mnie brać na przepytki.

    Niewykluczone, że nie będzie. Interfejs jest tak zorganizowany, że słabo
    zaawansowany amator sobie poradzi. Tryby tematyczne są ciekawie pomyślane
    (może to jak w kompaktach ?).
    Jednak przygotuj się na batalię wytłumaczenia dlaczego nie da się uzyskać
    papierowej GO na kitowym obiektywie ; )

    adam

  • 49. Data: 2009-03-31 20:06:08
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Przeczytac instrukcje i to kilka razy - jest sporo wzajemnie
    > wplywajacych na siebie ustawien. Generealnie wspolczuje ;-)

    Ja bym powiedział, że instrukcja jest interaktywna aż do bólu :-)
    Dochodzisz do strony x a tam opis czynności z odnośnikiem do strony y i
    tak w kółko. Skoki są do przodu i do tyłu.
    Maciek

  • 50. Data: 2009-03-31 22:43:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009, Maciek wrote:

    > Ja bym powiedział, że instrukcja jest interaktywna aż do bólu :-) Dochodzisz
    > do strony x a tam opis czynności z odnośnikiem do strony y i tak w kółko.
    > Skoki są do przodu i do tyłu.

    To ja już wiem jak powstała polska ustawa o VAT.
    Twórcy kupili G1 i usiłowali skopiować idee zawarte w instrukcji :>

    pzdr, Gotfryd