  • 21. Data: 2012-11-13 11:18:55
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 11:12, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes,
    > to mogl sms wyslac ? :-)
    >
    > Bo to duzo zmienia w podejsciu :-)

    Telefon typowo prywatny.
    Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :)
    Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy
    Syna.

  • 22. Data: 2012-11-13 11:30:47
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:k7slo5$qmd$1@dont-email.me
    > "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
    > Bardzo to logiczne... ale jak zgłasza się poczta głosowa
    > to każdy wie, że Cię nie ma - mimo wszystko ma szansę
    > zostawić Ci wiadomość którą odbierzesz jak już będziesz
    > i zdecydujesz co z tą wiadomością zrobić :-)

    wylaczylem poczte w jakze banalny sposob: www.itaktak.pl i na koncie numeru
    jest... opcja wylaczania calkowitego poczty dla pre-paidowców :) nie
    zauwazylem, a BOK zapytany bredzil mi, ze to niemozliwe i sila sugestii
    zrobila swoje, uwierzylem. A teraz jednak wylaczylem.

    pytanie (bo nie wiem,jak szukac takiego konta na www dla numeru
    abonamentowego...):
    macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam wylaczyc
    poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

    a dlaczego wylączam poczte... nie bardzo rozumiesz? :)
    ograniczam te wszystkie wodotryski, wystarczy mi, ze jest to przydatne
    cudo,jak komorka, super, nie musze szukac budki w miescie i to mi
    wystarczy, tego mi brakowalo. Jak ktos znajomy dzwoni - zawsze moge
    oddzwonic, a jesli nie oddzwonie i komus zalezy - dzwoni kolejny raz. Jak w
    DOBRZE cywilizowanym swiecie. Nie musze oddzwaniac. Chociaz zobacz, co sie
    porobilo: wszyscy sa niewolnikami - ktos dzwoni do Ciebie, nie odbierasz,
    nie masz poczty glosowej,a i tak jestes ugotowany, bo ten ktos juz uwaza, ze
    sprawe zalatwil, dal znac, ze łaskawie żyje i ma sprawe, i.... teraz juz
    tylko czeka, az Ty zadzwonisz, a jesli nie zadzwonisz - oczywiscie
    pretensje, uwagi w stylu "przeciez dzwonilem", albo "dlaczego nie
    oddzwoniles", bo przeciez dzisiaj juz samo przez sie jest oczywiste, ze
    TRZEBA ODDZWANIAC, bo jesli nie oddzwonisz, to jestes nieuprzejmy, jestes
    arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.

  • 23. Data: 2012-11-13 11:35:40
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    z in news:k7soss$f0e$1@news.task.gda.pl
    [................................]
    > Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra
    > klienta? :-) )
    > Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra.

    w BOK klamali mi: dla prepaidu daje sie wylaczyc przez www.itaktak.pl (nie
    wiem, jak dla abonamentu), a reklamy w prepaidowym tmobile mozna wylaczyc
    sms na nr 80888 o tresci NIE (poslalem, ciekawe czy bedzie skuteczny)

  • 24. Data: 2012-11-13 12:13:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    >macie tez w abonamencie takie swoje konta dla numerow i mozna tam
    >wylaczyc
    >poczte glosowa? jaki adres strony dla logowania?

    Abonament obsluguje sie z www.iboa.pl (i-boa.t-mobile.pl),
    albo z m.iboa.pl z telefonu.

    Oba cos chwilowo nie dzialaja, ale wydaje mi sie ze poczta sterowac
    mozna tez normalnie - kodami sieciowymi i menu telefonu.

> [...]
    >jestes
    >arogantem, lekcewazysz, itp itd. Niewolnictwo.

    Ale to czasem w twoim interesie/bliskich
    Zobacz co sie porobilo po pewnej katastrofie - pan prezydent ma
    pretensje ze go nie powiadomiono, a dyzurny dzwonil do BBN, tylko sie
    nie dodzwonil. Ale jak dlugo ma dzwonic ? A tak to by odpowiedzialny
    funkcjonariusz mogl sam zadzwonic :-)

    Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej
    stronie :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-11-13 13:04:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F in news:50a22b67$0$1215$65785112@news.neostrada.pl
    [.........................]
    > Ale to czasem w twoim interesie/bliskich

    to oddzwonie

> [...]
    > Ale jak dlugo ma dzwonic ? A tak to by odpowiedzialny funkcjonariusz mogl

    tym kołkom z bor-u to nawet poczta glosowa nie pomoże.
    (jak to w PL - schodzimy na lud smolenski :) :)

    > Zreszta teraz inne czasy - wysle ci sms i znow pileczka po twojej stronie
    > :-)

    zgoda; ale bez PG. I o to chodzi.

  • 26. Data: 2012-11-13 13:07:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

    "Siedzimy... Nic się nie dzieje... Siedzimy..."

    MJ

  • 27. Data: 2012-11-13 13:11:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > Wiekszosc nagranych wiadomosci to "Krzysiek, oddzwon" :)
    > Ta sama funkcjonalnosc daje mi polaczenie nieodebrane od Zony czy
    > Syna.

    U mnie się na ogół nagrywał szum albo rozmowy dzwoniącego z osobą
    trzecią w stylu "e, chyba ich nie ma, coś dziwnego się odezwało".

    Z kolei gdy sam próbowałem komuś się nagrać, to w 99% szło to w czarną
    dziurę.

    Wyłączyłem 100 lat temu i szlus. Dzwoniąc, nie próbuję nic nagrywać,
    bo to strata czasu tylko.

    MJ

  • 28. Data: 2012-11-13 13:37:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k7soss$f0e$1@news.task.gda.pl...
    > Bo poczta głosowa to archaiczny odpowiednik automatycznej sekretarki.

    To nie odpowiednik tylko automatyczna sekretarka.

    > Za starych dobrych czasów miała jakiś sens.

    Dziś też ma czasem sens.

    > Teraz jak ktoś nie odbierze to widzi kto próbował się połączyć. Ile razy.
    > ;-) Dodatkowo istnieje SMS i klawiatury w smartfonach. :-)

    Nie zawsze smsa możesz napisać, nie zawsze sms 160-znakowy
    jest w stanie wyrazić to co chcesz powiedzieć, nie zawsze będziesz
    mógł odebrać telefon zwrotny bo np. chcesz komuś coś powiedzieć
    przed wejściem do samolotu w którym będziesz następne 8 godzin
    i tak dalej, i tak dalej... Jest to jedna z wielu opcji, wielu różnych
    narzędzi które warto mieć do dyspozycji i używać wtedy, kiedy to
    ma sens.

    > Dla mnie niepotrzebna usługa domyślnie włączona działająca. (dla dobra
    > klienta? :-) )
    > Żeby nie można było jej wyłączyć? Masakra.
    > I tak ciężko mi nauczyć rodziców kasować te spamowe smsy co dostają.
    > Ciekawe kiedy zacznie przychodzić SPAMowa poczta głosowa. UPS :-)

    Spam to już odrębna sprawa i często za spam jesteśmy sami sobie
    winni rozdając swój numer na wszelakich "zbiórkach numerów":
    a to konkurs "wyślij sms'a -> wygraj samochód", a to zagłosuj na
    idola, a to podaj numer kontaktowy u tego czy tamtego - często
    te firmy i instytucje mają maczkiem gdzieś w regulaminie że
    mogą udostępnić otrzymany od Ciebie numer osobom trzecim i masz
    potem spamowe smsy czy telefony gdzieś z drugiego końca kraju
    od ludzi których nigdy nie widziałeś ani nie znasz...

    > Ostatnio zdarza mi się dużo dzwonić do różnych ludzi.
    > Nie pamiętam żeby ktoś oddzwonił i bo odsłuchał pocztę.
    > "Panie... pocztę? nie mam czasu odsłuchiwać. O co się rozchodzi?" :-)

    Są tacy ludzie - owszem, nie znaczy że tacy są wszyscy i nie znaczy
    że poczta nigdy nikomu się nie przydaje. Tak jak w budownictwie
    nie wszytko da się zrobić młotkiem i czasem możesz potrzebować
    wiertarki, tak samo w telekomunikacji nie wszystko załatwisz smsem
    i czasem przyda się poczta głosowa.

    Ale oczywiście powinna być od operatora możliwość jak
    najwygodniejszego dostosowania parametrów konta do
    potrzeb konkretnego klienta - nie wnoszę tu postulatu że
    operator nie powinien umożliwiać wyłączenia poczty tylko
    z ciekawości zapytałem czemu ktoś ją chce sobie wyłączyć.

  • 29. Data: 2012-11-13 13:45:09
    Temat: Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :)
    > Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe.
    >
    > poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania
    > finansowe, firmowe.
    > W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet
    > jesli mial poczte wlaczona.
    > Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych
    > i dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi
    > komorki, nie mogac przeslac mu sms.

    Kazdego narzedzia nalezy uzywac z glowa...
    Mlotkiem nie bedziesz robil dziur na wkrety a wiertarka nie
    bedziesz wbijal gwozdzi, nie?
    To oczywiste ze nie ma sensu nagrywac sie komus ze slowami:
    "czesc, tu Jurek, oddzwon mi prosze". Wiadomo ze wtedy wystarczy
    powiadomienie o niezrealizowanych polaczeniach.
    Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do
    Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc,
    czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku
    do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym.
    Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania
    dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa
    kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot
    do odlotu :-)

  • 30. Data: 2012-11-13 13:51:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > trzecią w stylu "e, chyba ich nie ma, coś dziwnego się odezwało".
    >
    > Z kolei gdy sam próbowałem komuś się nagrać, to w 99% szło to w czarną

    To inny problem - ludzie którzy nigdy w życiu nie mieli sekretarki
    na stacjonarnym i albo nie wiedzą że w ogóle istnieje taka usługa
    albo nieprzyzwyczajeni zaskoczeniu są "czymś dziwnym co się
    odezwało" lub mają tremę nagrywać się komuś...
    Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów
    nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu
    wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.

    > Wyłączyłem 100 lat temu i szlus. Dzwoniąc, nie próbuję nic nagrywać,
    > bo to strata czasu tylko.

    :-)