  • 81. Data: 2012-11-18 10:41:39
    Temat: Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > Dobieraj sobie lepszych znajomych albo spróbuj ich lagodnie wytresowac
    > aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
    > kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

    ty raczej tego problemu nei masz bo i tak neikt nei wie jaki masz aktualnei
    numer bo ciagle przeciez zmeiniasz karty w telefonie ;-)

  • 82. Data: 2012-11-18 22:55:24
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Mówimy o czymś, co jest jasno i klarownie zdefiniowane jak działa.
    > A jak nie wiesz jak działa to chwytasz za słuchawkę i dzwonisz na infolinię.

    Nie bądź taki i opisz nam, jak działa poczta głosowa w ajfonie i dlaczego
    jest najlepsza.

    > Dlatego właśnie niektóre firmy wolą zatrudniać młodych pracowników
    > zamiast starych dziadów którym ciężko się wyrwać z kolein myślowych
    > w jakich tkwią od ćwierć wieku... :-P

    Myślisz że każdy kto zaczął pracę zawodową zanim wynaleziono ajfona,
    nie wie co to jest PG?

    > Sorry że tak dosadnie to napiszę ale jak nawet nie spróbujesz to nie
    > będziesz
    > wiedział czy metody są lepsze czy gorsze. Zawsze nowa rzecz jest na
    > początku nieco trudniejsza, choćby koncepcyjnie, niż rzecz którą używasz
    > od 25 lat, ale to nie znaczy że warto stać w miejscu...

    Przemol, bardzo proszę, opisz mi lepszość (nawet jeśli miałoby to być
    bardzo trudne) tej twojej PG. I na czym ma polegać jej próbowanie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 83. Data: 2012-11-21 14:27:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k894dt$r88$3@node2.news.atman.pl...

    > Jak to fajnie miec w koncu czego bronic ;]
    > Nie ma radia, nie ma potwierdzenia smsow, sporo wysilku kosztowalo
    > negowanie tej funkcjonalnosci... Jest za to poczta glosowa!!!!

    Ale poczta nie w telefonie tylko u operatora...

  • 84. Data: 2012-11-21 14:28:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    a.googlegroups.com...

    > ty raczej tego problemu nei masz bo i tak neikt nei wie jaki masz
    > aktualnei numer bo ciagle przeciez zmeiniasz karty w telefonie ;-)

    Nigdy nie dostalem wiadomosci "oddzwon" :-)
    Faktycznie musze nie miec tego problemu, moze mam innych znajomych :-)