    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
    Date: Tue, 13 Nov 2012 06:45:09 -0600

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:d91b2d9d-470d-44c7-8e58-948945d77b27@p11g2000vb
    i.googlegroups.com...

    > A powiadomienia o polaczeniach niezrealizowanych nie dzialaja? :)
    > Rowniez sms mozna otrzymac, jak ktos ma konkretna sprawe.
    >
    > poczta przydatna jest raczej dla osob prowadzacych jakies dzialania
    > finansowe, firmowe.
    > W telefonie prywatnym dawno nie zdazylo mi sie komus nagrac, nawet
    > jesli mial poczte wlaczona.
    > Prywatnie przydatna byla wtedy, gdy bylo malo telefonow komorkowych
    > i dzwoniacy ze stacjonarnego chcieli zostawic informacje posiadaczowi
    > komorki, nie mogac przeslac mu sms.

    Kazdego narzedzia nalezy uzywac z glowa...
    Mlotkiem nie bedziesz robil dziur na wkrety a wiertarka nie
    bedziesz wbijal gwozdzi, nie?
    To oczywiste ze nie ma sensu nagrywac sie komus ze slowami:
    "czesc, tu Jurek, oddzwon mi prosze". Wiadomo ze wtedy wystarczy
    powiadomienie o niezrealizowanych polaczeniach.
    Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do
    Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc,
    czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku
    do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym.
    Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania
    dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa
    kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot
    do odlotu :-)