  • 31. Data: 2012-11-13 14:06:58
    Temat: Re: t-mobile - wylaczenie poczty glosowej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 13:45, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Ale np. wiadomosc taka: "Czesc, spiesze sie bo zaraz odlatuje do
    > Brazylii a zapomnialem wyslac koperty z kontraktem do firmy Abc,
    > czy mozesz wrzucic ta zólta koperte u mnie w pokoju na biurku
    > do skrzynki jeszcze dzisiaj? Liczy sie data na steplu pocztowym.
    > Dziekuje Ci kochanie!" to kilku sekundowa alternatywa wpisywania
    > dlugiego SMSa na którego mozesz nie miec czasu gdy Ci stewardesa
    > kaze wylaczyc telefony komorkowe bo wlasnie przygotowuje samolot
    > do odlotu :-)

    To ile razy "czesc, tu xyz, oddzwon" trzeba wysluchac, zeby raz na 10
    lat miec taka wazna wiadomosc na poczcie?

  • 32. Data: 2012-11-13 14:11:09
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 13:51, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    .
    > Cywilizowani ludzie którzy mają jakąś historię używania telefonów
    > nie termują się jak usłyszą głos automatycznej sekretarki i po prostu
    > wiedzą kiedy i jak użyć narzędzia.

    Ale co nagrywac, jak wiekszosc nieodebranych polaczen dotyczy "stoje
    wlasnie przy ladzie, wolisz czerwone czy fioletowe" albo "nudzilo mi
    sie to zadzwonilem/am"?

    Wlasnie latwosc dzwonienia powoduje, ze wiekszosc rozmow prywatnych to
    albo pierdoly, albo bardzo drobne sprawy wymagajace szybkiej decyzji -
    "wolisz schabowe, czy moze zrobimy rybe?".

  • 33. Data: 2012-11-13 14:16:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    y.googlegroups.com...
> [...]
    > albo pierdoly, albo bardzo drobne sprawy wymagajace szybkiej decyzji -
    > "wolisz schabowe, czy moze zrobimy rybe?".

    No cóż... każdy ocenia po własnych doświadczeniach...
    Jeśli większość Twoich rozmów prywatnych to pierdoły to myślisz
    że większość moich rozmów prywatnych to też pierdoły...
    Na takiej strategii myślenia daleko nie zajdziesz :-)

  • 34. Data: 2012-11-13 14:17:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

    > To ile razy "czesc, tu xyz, oddzwon" trzeba wysluchac, zeby raz na 10
    > lat miec taka wazna wiadomosc na poczcie?

    Dobieraj sobie lepszych znajomych albo spróbuj ich lagodnie wytresowac
    aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
    kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

  • 35. Data: 2012-11-13 14:36:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 14:17, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Dobieraj sobie lepszych znajomych albo spróbuj ich lagodnie wytresowac
    > aby nie zostawiali Ci wiadomosci "oddzwon". Psa da sie wytresowac aby
    > kupy nie robil na dywanie to chyba Twojego znajomego tez dasz rade?

    zaczynaja sie wycieczki tak jakby osobiste?

    Kto ma potrzebe, to utrzymuje skrzynki. Osoby w watku z roznych
    przyczyn nie potrzebuja tej uslugi i nie sadze, ze ktokolwiek zmienial
    grono znajomych czy rodzine w celu uaktywnienia skrzynki w telefonie.

    Jeszcze w uzupelnieniu i ja i grono wiekszosci osob z ktorymi
    utrzymuje kontakty, pierwsze telefony komorkowe zakupilismy w czasach
    abonamentow naliczanych minutowo. Fajna sprawa, jak masz 25 minut na
    miesiac i po ktoryms sygnale wlaczy ci sie poczta, zjadajac jedna z
    tych minut za rozpoczete polaczenie. Wiekszosc osob dezaktywowala
    skrzynki w prywatnych telefonach wlasnie na prosbe osob utrzymujacych
    z nimi kontakty. I okazalo sie, ze tak jest lepiej.

  • 36. Data: 2012-11-13 16:04:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Pszemol in news:k7th9l$1jl$1@dont-email.me
    [......................]
    > Psa da sie wytresowac aby
    > kupy nie robil na dywanie

    i wlasnie dlatego, zeby nie miec takich problemow z psem - nie mam psa :)

  • 37. Data: 2012-11-13 19:21:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
    > Pszemol in news:k7th9l$1jl$1@dont-email.me
    > [......................]
    >
    > i wlasnie dlatego, zeby nie miec takich problemow z psem - nie mam psa :)

    Powiedz Krzyskowi aby dobierał sobie kolegow madrzejszych od psa ;)

  • 38. Data: 2012-11-14 00:55:29
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-13 14:11, krzysztofsf pisze:
> [...]
    > albo pierdoly, albo bardzo drobne sprawy wymagajace szybkiej decyzji -
    > "wolisz schabowe, czy moze zrobimy rybe?".

    Mnie jeszcze dodatkowo denerwowała muzyka na czekanie jak do kogoś
    dzwoniłam i ktoś nie odbierał, albo nie zdążył odebrać. W swoim
    telefonie nie mam i nie chcę mieć.

    --
    animka

  • 39. Data: 2012-11-14 00:56:26
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.11.2012 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > skrzynki w prywatnych telefonach wlasnie na prosbe osob utrzymujacych
    > z nimi kontakty. I okazalo sie, ze tak jest lepiej.

    E tam, komedia to była/jest z rozliczaniem poczty głosowej w roamingu.
    Płaciło się jednocześnie za połączenie przychodzące i do kraju na pocztę.
    Potem jeszcze za odsłuchanie. Nie wiem czy dalej tak jest, bo od lat
    poczty nie używam.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 40. Data: 2012-11-14 13:42:26
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:50a1a026$0$1208$65785112@news.neostrada.pl
    > w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
    > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
    > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

    sam sobie odpowiem :)
    przyciśnięci w BOK ujawnili w koncu "tajne" kody do poczty :) :)

    "(...) możliwe jest włączenie przekierowań na Pocztę Głosową za pomocą
    krótkich kodów ekspresowych.

    Przekierowanie gdy niedostępny - ustawienie **62*+48602951000*#
    Przekierowanie gdy nie odbiera - ustawienie **61*+48602951000*11*XX#, gdzie
    XX to czas reakcji od 5 do 30 sek.
    Przekierowanie gdy zajęty - ustawienie **67*+48602951000*#