  • 11. Data: 2012-11-13 08:56:09
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 08:03, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Troche techniki i ludzie wysiadaja, jakby to tak trudno powiedziec
    > "nudzi mi sie, pogadac chcialem, ale nic pilnego, pozdrawiam, pa" :-)

    I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms zadzwonic
    pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze
    mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)

  • 12. Data: 2012-11-13 09:05:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "krzysztofsf" napisał:

    > I aby odsluchac wiadomosc tej tresci musze po otrzymaniu sms
    > zadzwonic pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od
    > operatora z informacja, ze mam wiadomosc w skrzynce
    > - oplata zgodna z cennikiem :)

    I ile według tego cennika wynosi owa opłata?
    Bo w moim cenniku płatna jest tylko poczta głosowa MMS (cokolwiek to
    oznacza) oraz poczta wideo.

    JoteR

  • 13. Data: 2012-11-13 09:23:03
    Od: W <w...@w...pl>

    JoteR wystukał, co następuje:

    > I ile według tego cennika wynosi owa opłata?
    > Bo w moim cenniku płatna jest tylko poczta głosowa MMS (cokolwiek to
    > oznacza) oraz poczta wideo.

    W Play/Orange PG jest darmowa (tj usługa i odsłuchiwanie), AFAIR Madżenta i
    Plus mają to płatne (co jest skrajnym debilizmem, no ale...).

    Co do samej PG - problemem jest to, że ludzie nie ogarniają, że ktoś może
    mieć celowo włączoną PG i po usłyszeniu zapowiedzi wpadają w panikę i nie
    wiedzą co z sobą zrobić. Mnie PG przydała się w kilku przypadkach (chociażby
    jak byłem na etapie szukania pracy - człowiek najzwyczajnie nie jest pod
    telefonem 24h na dobę i dzięki wiadomości miałem okazję oddzwonić).
    Jedyny większy minus to warunkowe, płatne przekierowania na PG w roamingu
    (aczkolwiek teraz chyba w EU nie jest to już płatne)

  • 14. Data: 2012-11-13 09:50:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 09:05, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:
    > "krzysztofsf" napisa :

    > I ile wed ug tego cennika wynosi owa op ata?
    > Bo w moim cenniku p atna jest tylko poczta g osowa MMS (cokolwiek to
    > oznacza) oraz poczta wideo.

    Znalazlem cennik uslug dla taryf rodzinnych

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /obsluga_klienta/pomoc/cenniki_dokumenty

    minuta polaczenia z poczta 30 groszy z vat

  • 15. Data: 2012-11-13 10:10:29
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Osobnik 1634Racine z adresu 1...@R...pl naciupciał(a) co następuje:

    > w BOK powtarzaja mi jak mantre, że na 100% nie mozna wylaczyc
    > _calkowicie_ poczty glosowej w tmobile - prawda to prawdziwa?
    > chodzi mi i o tmobile pre-paidowe, i abonamentowe.

    Od lat mam wyłączoną :)

  • 16. Data: 2012-11-13 10:34:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości

> [...]
    >pod numer 602 950 000 po otrzymaniu sms od operatora z informacja, ze
    >mam wiadomosc w skrzynce - oplata zgodna z cennikiem :)

    Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-11-13 10:52:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 10:34, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tam gdzie platna, tam jest bezplatne oddzwanianie :-)

    Ale dziala ci dobrze tylko wtedy, gdy miales wylaczony telefon i
    chwile po wlaczeniu oddzwania poczta. Wtedy mozesz spokojnie
    (zakladam, ze masz czas po wlaczeniu telefonu na odsluchiwania)
    odsluchac bezplatnie. Natomiast jesli telefon byl wlaczony i np
    wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy
    wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos
    nagrane na poczcie, to trzeba miec mocne nerwy, zeby zaczekac az
    kiedys oddzwoni, zakladajac, ze to cos waznego, skoro masz informacje,
    ze ktos sie nagral.

    W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam
    laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.

  • 18. Data: 2012-11-13 11:02:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >wyciszony, czy zdala od ciebie, poczta zadzwoni ( nie wiem raz, czy
    >wiecej)...i koniec). Do tego, jesli widzisz informacje, ze masz cos

    w t-mobile jakos wiecej razy dzwoni.

> [...]
    >W praktyce , gdy mialem wlaczona, musialem praktycznie caly czas sam
    >laczyc sie ze skrzynka, zeby odsluchiwac pozostawione wiadomosci.

    A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w
    miedzyczasie dzwonili ?

    J.

  • 19. Data: 2012-11-13 11:10:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 11:02, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A w praktyce nie bylo tez tak ze dzwoniles do wszystkich, ktorzy w
    > miedzyczasie dzwonili ?

    No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i
    nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

    Uslugi nie mam juz od 8 czy wiecej lat, tak wiec.....

  • 20. Data: 2012-11-13 11:12:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >No wlasnie nie mam pewnosci, czy jesli ktos polaczyl sie z poczta i
    >nagral, to czy widac go bylo jako polaczenia nieodebrane

    O zasade mi chodzi - zawsze oddzwaniasz, czy skoro mial wazny interes,
    to mogl sms wyslac ? :-)

    Bo to duzo zmienia w podejsciu :-)

    J.