eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmt-mobile - wyłączenie poczty głosowejRe: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <50a391c4$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a39e30$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a43cfc$5@news.home.net.pl>
    <1w28e5ewox0b1$.1uixcgl02llcw$.dlg@40tude.net>
    <50a4ea82$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a4ebf9$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a4f05d$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <50a4f05d$0$1294$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Date: Thu, 15 Nov 2012 18:07:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 59
    Message-ID: <50a52169$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.232.1
    X-Trace: 1352999273 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26696 83.7.232.1:52467
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1038612
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    J.F in news:50a4ebf9$0$1310$65785112@news.neostrada.pl
    >> Ja mysle ze to o cos innego chodzi, bo sensu by to nie mialo.
    >> "wylacza sie", traci informacje, kody dostepu ... ale wlacza
    >> automatycznie przy najblizszym przekierowaniu ?

    >nie wiem jak dzialają "3 miesiace", ja to rozumiem prosto: wylacza
    >sie samoczynnie w tym sensie, ze nikt kto dzwoni do Ciebie nie
    >slyszy,ze moze sie nagrac... Tak jakos to rozumiem.

    No tak, ale powiedzmy ze ja z rzadka z PG korzystam, ale chce miec
    wlaczona, i co - ona mi sie wylacza 3 miesiace od ostatniego
    skorzystania ? To ja p* taka usluge i przechodze do innego operatora,
    u ktorego PG dobrze dziala :-)

    >A co to znaczy,ze wowczas: "wlacza sie automatycznie przy najblizszym
    >przekierowaniu"? - jakim przekierowaniu?

    Bo przekierowania to chyba w innym miejscu systemu sie przechowuje, i
    one moga nie zniknac.
    Wiec powiedzmy ze ktos dzwoni, zostaje przekierowany ... a tam poczta
    "wylaczona".
    Ale przeciez w kazdym momencie mozna "wlaczyc".

    >staje sie milczaca dla dzwoniacych, nie moga nic nagrac, bo nie
    >slysza lektora o propozycji nagrania, Ty nie wklepujsz zadnego z
    >kodow wymalowanych juz w wątku przeze mnie - i cisza trwa.

    Kiedy ja wlasnie rzadko z poczty korzystam, a wydaje mi sie ze
    przekierowania nie znikly, wiec cos mi sie to "wylaczanie" podejrzanie
    wydaje, ale moze jednak co 3m poczta miala okazje sie sprawdzic.

    A utrate wlasnej zapowiedzi bym zniosl, jesli odezwie sie automatyczna
    "tu numer ...".
    Gorzej wytlumaczyc klientowi dlaczego mu ustawione przekierowania
    znikly, szczegolnie po tym jak klienta inny klient op* "dzwonilem,
    dzwonilem i nic" :-)

    >Ja zrobilem najprosciej: nie kodem #002#,ale via itaktak.pl zrobilem
    >poczte "nieczynną" i dzwoniacy maja zero info o poczcie.

    Jesli chodzi o prepaidy, to tam zawsze PG jakos dziwnie dzialaly, wiec
    to nie jest miarodajne.
    Ale za to dziwne :-)

    >Abonamentowiec ma tutaj swoj panel do manipulacji na numerze i
    >zapewne moze tam zgasic poczte:
    >https://i-boa.t-mobile.pl/iboa3/auth2/auth.html

    "wylaczyc" moze, moze tez wlaczyc poczte super, duper i ekstra.
    Ale ustawien przekierowan nie widze, i ogolnie do * ten panel, chyba
    ze jest jakis inny, bo nie wie prawica co czyni lewica ...
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/polaczenia/poczta_glosowa
    Gdzie szukac "zarzadzaj kontem" ?

    Hm, az musze sprawdzic - wylaczyc, a potem ustawic przekierowania :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: