  • Data: 2012-11-16 15:46:18
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-16 14:32, Pszemol pisze:

    > W usenecie na kilkunastu grupach pojawiają się setki i tysiące postów
    > dziennie. Nie ma potrzeby robić dodatkowych łamigłówek i puzzli.
    > Pisz wyraźnie i na temat, odpowiednio wycinając cytaty w których
    > zostawisz logiczną treść do której się odnosisz w odpowiedzi...
    > Zauważam, ze tniesz cytaty w dziwny sposób, wycinając meritum
    > a zostawiając jakąś ostatnią linijkę tekstu luźno związaną tylko
    > w Twojej głowie z odpowiedzią. Nie jestem jasnowidzem który czyta
    > w Twoich myślach i widzi połączenia które Tobie się (często błędnie)
    > tworzą z tego co napisałem a tym co Ty przeczytałeś.

    Przyznaję Ci całkowitą rację. Wygrałeś. Nie dorastam poziomem do tak
    wysublimowanych wywodów ;-)
    Teraz wiem że muszę pocztę głosową używać, nagrywać się ludziom gdyż
    jest to arcyprzemyślana usługa którą operatorzy domyślnie włączają dla
    naszego dobra i w trosce o dobro społeczeństwa XXI wieku.
    Tylko nurtuje mnie jedna rzecz. Dlaczego patentu na tą usługę nie
    posiada jeszcze firma na "A"? To niedopuszczalne.
    Teraz dobrze? :-)