  • Data: 2012-11-16 14:23:28
    Temat: Re: t-mobile - wyłączenie poczty głosowej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <z...@u...pl> wrote in message news:k84lo1$k7r$1@news.task.gda.pl...

    > Wystarczająco. Wyborne odwracanie kota ogonem.

    Koryguję tylko Twoje błędne zrozumienie tego co napisałem.

    > Uzasadniłeś właśnie Włączoną pocztę dobrym samopoczuciem dzwoniącego.

    Znowu źle mnie zrozumiałeś. Nie pisałem nic o dobrym samopoczuciu!
    Gdzie Ty to wszystko widzisz? Masz jakieś urojenia tekstowe?

    > A to że jej _użytkownik_ jej nie użyje.
    > Nigdy nie odsłucha wiadomości jest nie istotne. :-)

    Poczty głosowej używają zarówno nadawca jak i odbiorca przecież.
    Jak poczta jest włączona to obaj macie wybór: nadawca może
    zostawić wiadomość lub rozłączyć się wcześniej. Odbiorca może
    odsłuchać wiadomość lub jej nie odsłuchać. Wyłączając pocztę
    narzucasz dzwoniącemu do siebie swoją wolę i odbierasz mu prawo
    wyboru o które tak dzielnie tu walczyłeś przed chwilą. Nie podoba
    Ci się żeby ktoś ZA CIEBIE decydował - czemu decydujesz za niego?
    Tak się zachowuje hipokryta.

    > Przypomnij sobie dyskusje o radiu FM. Przecież lepiej mieć
    > różne narzędzia które warto mieć do dyspozycji... blebleble ;-)

    I znowu błędnie interpretujesz moje słowa na temat tunera FM
    w komórce. Gdzie ja twierdziłem że *lepiej* go nie mieć??
    Podaj cytat! Twierdziłem że jego brak nie jest takim problemem
    dzisiaj, w dobie powszechnego internetu w komórkach i faktu
    że większość stacji radiowych nadaje w internecie. Reszta to
    Twoje urojenia lub niewłaściwe interpretacje tego co przeczytałeś.