  • Data: 2013-09-24 00:14:32
    Temat: Re: t-mobile frii
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Sep 2013 22:54:47 +0200, MarcinN
    <m...@o...pl> wrote:

    >Ja żadnego kruczka nie wyłapałem.
    >Wręcz przeciwnie - czy prędzej zmieniłem taryfę z HOT. Wszystko jest taniej.

    Choćby to że jak masz tą opcje internetu włączoną 50MB dziennie to
    jeśli wykupisz pakiet internetu na przykład 1GB to dezaktywuje ci się
    oferta frii internet.
    Albo to że jak masz pakiet 60 minut do wszystkich sieci aktywny i tą
    opcje z darmowymi T/Heyah to dzwoniąc do T/Heyah najpierw pobiera z
    tych 60 minut. I tak dalej i tak dalej, polecam poczytać regulaminy bo
    to bardzo ciekawa lektura:)