  • Data: 2013-09-24 07:40:42
    Temat: Re: t-mobile frii
    Od: MarcinN <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-24 00:14, dizel pisze:

    > Choćby to że jak masz tą opcje internetu włączoną 50MB dziennie to
    > jeśli wykupisz pakiet internetu na przykład 1GB to dezaktywuje ci się
    > oferta frii internet.
    > Albo to że jak masz pakiet 60 minut do wszystkich sieci aktywny i tą
    > opcje z darmowymi T/Heyah to dzwoniąc do T/Heyah najpierw pobiera z
    > tych 60 minut. I tak dalej i tak dalej, polecam poczytać regulaminy bo
    > to bardzo ciekawa lektura:)

    Przeczytałem ten regulamin zanim się zdecydowałem.

    Do tej pory miałem 30 gr do starych i 80 gr do nowych operatorów za
    minutę rozmowy. Teraz do Ery mam za darmo a do reszty 29 gr.

    Internet (pakiet 100 MB) miałem za 9 zł, teraz mam za 3 jeśli zużyję
    tylko 10 MB potem dopłacam 6 zł i mam dopełnienie do 100 MB. Jeśli mi
    zabraknie - to 3 zł za kolejne 150 MB.

    SMSy miałem za 18 gr teraz za 14.

    Jedyny kruczek to ten, że przy dopełnieniu konta - przedłuża się o 100
    dni od dnia dopełnienia a nie o 90 od wygaśnięcia poprzedniego terminu.
    Dla mnie bez znaczenia.

    Jeśli się okaże, że będę potrzebował darmowe SMSy albo internet - to za
    3 zł mogę zmienić "pakiet darmowości" - nawet codziennie.

    Nie mam żadnego związku z operatorem. Po prostu podoba mi się ta taryfa.