  • 21. Data: 2009-05-01 11:15:43
    Temat: Re: szybkie pytanie: jakie wynagrodzenie dla forografa?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-30 22:15:03 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > To niech se pobiegają, a nie przenoszą swych dup najpierw z fotelików w
    > boxach w foteliki w samochodach, a potem na foteliki kładów.

    Ech, błogosławiona ignorancja. Zupełnym przypadkiem jazda na quadzie
    jest całkiem męczącym sportem, choć dla niektórych może to być
    niewyobrażalne.

    > No, to zwłaszcza ostatnie :)
    > Ale przynajmniej jest to sport

    Znaczy jeżdżenie quadem Twoim zdaniem nie jest sportem?

    > i nie niszczy tak wszystkiego jak pierdziawy na czterech kółkach.
    > Całe szczęście, że kładowcy z racji swych ograniczeń niszczą wciąż te
    > same miejsca ''bo tam się jeździ''. Inaczej nie byłoby już gdzie
    > chodzić i co fotografować poza kretowiskami przez nich pozostawionymi
    > tak jak ostatnio widziałem przez całe kilometry na Podhalu.

    No. I niech ktoś zabroni jeszcze dzikom ryć ziemię. Może jakąś ustawą,
    czy innym rozporządzeniem.

    de Fresz

  • 22. Data: 2009-05-01 11:23:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > Remiczor pisze:
    >
    > To niech se pobiegają, a nie przenoszą swych dup najpierw z fotelików w
    > boxach w foteliki w samochodach, a potem na foteliki kładów.

    A cos ty tak sie uparl, zeby mowic ludziom jak maja czas spedzac?

> [...]
    > fotografować poza kretowiskami przez nich pozostawionymi tak jak ostatnio
    > widziałem przez całe kilometry na Podhalu.

    I naprawde sadzisz, ze powazna firma organizujaca oficjalna impreze i
    zatrudniajaca profesjonalnego fotografa po prostu wpakuje ich w autobus i
    wysadzi w jakims lesie mowiac, ze gdyby gajowy przyszedl to maja udawac
    grzybiarzy?

    Glupis.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2009-05-01 12:52:22
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:

    > A cos ty tak sie uparl, zeby mowic ludziom jak maja czas spedzac?

    A niech se spędzają jak chcą (najlepiej przed telewizorem) byle nie na
    quadach pod Turbaczem czy w innych tego typu miejscach.

    Tak, bo tak się robi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2009-05-01 12:53:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Ech, błogosławiona ignorancja. Zupełnym przypadkiem jazda na quadzie
    > jest całkiem męczącym sportem, choć dla niektórych może to być
    > niewyobrażalne.

    Zupełnie jak szachy albo wędkarstwo.

    > No. I niech ktoś zabroni jeszcze dzikom ryć ziemię. Może jakąś ustawą,
    > czy innym rozporządzeniem.

    Dobrze wiesz o czym myślę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się
    darmo/

  • 25. Data: 2009-05-01 23:50:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-01 14:53:26 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Zupełnie jak szachy albo wędkarstwo.

    Jeździłeś kiedyś, czy tak tylko teoretyzujesz na podstawie własnych wyobrażeń?
    Już nie wspominając o tym, że szachy mogą nieżle wykończyć fizycznie -
    wysiłek umysłowy potrafi nieźle człowieka wykończyć. O męczących
    odmianach wędkarsrtwa pewnie więcej Ci opowie Kuba.

    > Dobrze wiesz o czym myślę.

    Nieraz widziałem efekty działalności stadka dzików, które w ciągu
    tygodnia potrafią zryć tak łąkę, że quadowcom doporowadzenie jej do
    podobnego stanu zajęłoby ładnych pare miesięcy. Aaaaa, zapomniałem,
    dziki to robią w sposób ekologiczny...

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-05-01 23:54:01
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-01 14:52:22 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > A niech se spędzają jak chcą (najlepiej przed telewizorem) byle nie na
    > quadach pod Turbaczem czy w innych tego typu miejscach.

    Dokładnie to samo możnaby powiedzieć o pieszych turystach, śmiecących,
    srających po krzakach i drących japę w tak pięknych okolicznościach
    przyrody. Niech se siedzą przed telewizorem, na Discovery pokażą pewnie
    jakiś program przyrodniczy.

    Znasz z autopsji?

    de Fresz

  • 27. Data: 2009-05-02 06:08:50
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "de Fresz" <d...@N...pl> napisał:

    > [...]
    >
    > No. I niech ktoś zabroni jeszcze dzikom ryć ziemię. Może jakąś ustawą, czy
    > innym rozporządzeniem.
    > [...]

    To, że dziki ryja ziemię nie upoważnia hołoty na quadach, motocyklach
    crossowych czy samochodach terenowych do niszczenia lasu. I określenia
    'hołota' uzywam z pełną premedytacją. Dla mnie ktoś kto szaleje takimi
    pojazdami po leśnych dróżkach (a przypominam - prawo zakazuje wjeżdżania do
    lasu pojazdami silnikowymi) jest bezmyślnym chamem. Oczywiście inaczej
    oceniam tych, którzy ścigaja się podobnymi pojazdami na przygotowanych,
    zabezpieczonych torach - tam to jest faktycznie sport.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 28. Data: 2009-05-02 08:03:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
    > Jeździłeś kiedyś, czy tak tylko teoretyzujesz na podstawie własnych
    > wyobrażeń?

    Sport jest dla mnie zajęciem niosącym pozytywne skutki. Nie tylko dla
    własnych mięśni. W tym świetle jeżdżenie czymkolwiek z silnikiem po
    lesie sportem nie jest.

    Miałem Cię jednak za kogoś innego...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie
    wyrobię/

  • 29. Data: 2009-05-02 08:06:39
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    > srających po krzakach i drących japę w tak pięknych okolicznościach
    > przyrody. Niech se siedzą przed telewizorem, na Discovery pokażą pewnie

    A czy ja mówię, że jest inaczej?
    Ale teraz mówimy o quadach.

    > Znasz z autopsji?

    Z kilku niemiłych spotkań z oficjalnymi takimi zabawami w rejonie
    Turbacza, Mogielnicy i Leskowca. O nieoficjalnych zjazdach nie powiem,
    nauczyłem się unikać pewnych szlaków.
    Jestem raz w tygodniu w górach więc nie wyssałem tego z palca.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/

  • 30. Data: 2009-05-02 08:46:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-02 10:03:19 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Sport jest dla mnie zajęciem niosącym pozytywne skutki. Nie tylko dla
    > własnych mięśni. W tym świetle jeżdżenie czymkolwiek z silnikiem po
    > lesie sportem nie jest.

    Masz jakąś strasznie dziwną definicję, pod którą łapię się niewiele aktywności.

    > Miałem Cię jednak za kogoś innego...

    Rozczarowania to moja specjalność. I mam uczulenie na fanatyzm,
    zwłaszcza na tak modny ostatnio pseudo-ekologiczny.

    de Fresz