  • 1. Data: 2009-04-30 15:39:40
    Temat: szybkie pytanie: jakie wynagrodzenie dla forografa?
    Od: "jezier" <jezier@@jezier.pl>

    hej

    zostalem poproszony o zrobienie zdjec podczas imprezy jakiejs firmy.
    8 osob jezdzi na quadach i sie bawi, ja mam tam robic zdjecia.
    jeden dzien. chca fotki tylko w wersji elektronicznej.
    sam tez dostane quada i mam ich zabawe uwiecznic ;>

    ile sobie za takie cos zyczyc, pomijam koszty paliwa i ewentualnego noclegu, bo
    to mi na bank zwroca, chodzi ile wziac za cos takiego na reke?

    doswiadczenie mam w takiej fotografii, bo zajmuje sie glownie reporterka
    sportowa, ale nie robilem jeszcze zlecen za kase, stad moje pytanie.

    prosze o szybka odpowiedz gdyz musze jak najszybciej koniecznie odzis
    odpowiedziec...

    pozdrawiam,
    jezier.

  • 2. Data: 2009-04-30 15:51:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-04-30 17:39:40 +0200, "jezier" <jezier@@jezier.pl> said:

    > doswiadczenie mam w takiej fotografii, bo zajmuje sie glownie
    > reporterka sportowa, ale nie robilem jeszcze zlecen za kase, stad moje
    > pytanie.

    Tak jak za normalną reporterkę sportową. Czyli tyle ile normalnie
    bierzesz za zdjęcia. Tyle żeby Ci się opłacało.
    Co można więcej dodać. Nikt tu nie wie, jaką stawkę przełknie "firma".
    Nikt tu nie wie czy bardzo Ci na tym zależy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-30 15:52:13
    Od: q...@g...com

    On 30 Kwi, 17:39, "jezier" <jezier@@jezier.pl> wrote:
    > hej

    > ile sobie za takie cos zyczyc, pomijam koszty paliwa i ewentualnego noclegu, bo
    > to mi na bank zwroca, chodzi ile wziac za cos takiego na reke?
    > jezier.
    380,00EUR
    plus ubezpieczenie.

  • 4. Data: 2009-04-30 15:52:58
    Od: pwz <g...@d...pl>

    jezier pisze:
> [...]
    > sam tez dostane quada i mam ich zabawe uwiecznic ;>
    >
    > ile sobie za takie cos zyczyc, pomijam koszty paliwa i ewentualnego
    (...)

    Nie bez kozery powiem: pińćset ;-)
    A tak poważnie, to wszystko zależy od szczegółów. Bo jeżeli miałbym
    takie fotki robić dla znajomych, to za friko (no, niech browara
    postawią), a im bardziej komercyjna firma i im większa, tym wyższa
    stawka. No i ile chcą tych fotek... I ile godzin pstrykania... Itd.
    pwz

  • 5. Data: 2009-04-30 16:07:53
    Od: q...@g...com

  • 6. Data: 2009-04-30 17:23:48
    Od: j...@a...at

    On 30 Apr., 17:39, "jezier" <jezier@@jezier.pl> wrote:
> [...]
    > sportowa, ale nie robilem jeszcze zlecen za kase, stad moje pytanie.
    >
    > prosze o szybka odpowiedz gdyz musze jak najszybciej koniecznie odzis

    w relacji aktualne zarobki / znosnie koszty powiedzialbym 5 zl/
    sztuke , ale wszystkie zdjecia ponad 100 sztuk bezplatne i ponosiz
    koszty materialu ( plyta cd ew dvd)
    zrobisz ze 1000 zdjec bedziesz mial przyjemnosc w fotografowaniu a
    klijentowi zamiast 5000 zl powiesz 500 zl.
    obydwie strony chyba beda mialy poczucie swietnego interesu.

  • 7. Data: 2009-04-30 17:30:30
    Od: "ZubekPhoto " <z...@W...gazeta.pl>

    jezier <jezier@@jezier.pl> napisał(a):

> [...]
    > sportowa, ale nie robilem jeszcze zlecen za kase, stad moje pytanie.
    >
    > prosze o szybka odpowiedz gdyz musze jak najszybciej koniecznie odzis

    Jak nie wiesz za ile chcesz cos zrobic to powinienes robic za darmo, moze
    jak porobisz jeden dzien to na nastepny raz przyjdzie ci jakas suma do glowy.

  • 8. Data: 2009-04-30 17:46:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    jezier pisze:
    > 8 osob jezdzi na quadach i sie bawi, ja mam tam robic zdjecia.
    > jeden dzien. chca fotki tylko w wersji elektronicznej.

    Sorry za ot, ale jak widzę dresiarstwo ewaluuje. Strach się bać, co
    będzie za kilka lat...
    I tylko mi nie mówcie, że przez najbliższe trzy dni wszyscy będą tym
    jeździć po zamkniętych torach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-04-30 18:07:05
    Od: q...@g...com

    On 30 Kwi, 19:46, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > będzie za kilka lat...
    > I tylko mi nie mówcie, że przez najbliższe trzy dni wszyscy będą tym

    ..niestety, masz racje:-(
    StaM

  • 10. Data: 2009-04-30 18:26:54
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Sorry za ot, ale jak widzę dresiarstwo ewaluuje. Strach się bać, co
    > będzie za kilka lat...
    Jak to co, kasę trzeba trzepać jak jest okazja, i za dniówkę
    pstrykania JPEG-ow bez skrupułów dwa koła krzyczeć.
    To lepsze jak śluby.
    --
    Krzysiek