  • 11. Data: 2009-09-23 11:53:09
    Temat: Re: szukam starej karty sim
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:3213.0000010f.4ab71cd9@newsgate.onet.pl...
    > znalazł się darczyńca super starej karty ( 6 lat ) ale karta
    > nigdy nie była
    > odpalona ani doładowywana. czy ona będzie działać ?

    Jesli to stary starter, to zasadniczo powinna - nie powinni
    dezaktywowac starterow ktore leza w sklepach niesprzedane.
    Choc 6 lat to sporo.

    Wsadz w telefon i sprawdz.

    > druga kartę mam do której nie mam
    > pinu....rozumiem że z niej się nic nie zrobi?

    Jesli ciagle aktywna to legalnemu wlascicielowi moze pomoga w
    salonie i podadza zapomniany PIN czy PUK.

    J.

  • 12. Data: 2009-09-23 16:02:54
    Od: s...@v...pl

> [...]
    >
    > Wsadz w telefon i sprawdz.

    > Jesli ciagle aktywna to legalnemu wlascicielowi moze pomoga w
    > salonie i podadza zapomniany PIN czy PUK.

    generalnie lipa na całej lini, karta Ery sprzed 6 lat(nigdy nie uruchomiona)
    okazała się nie przeterminowana i działa, ale telefon jej jednak nie czyta, z
    tego co testowałem to jedynie karty orange sprzed 7 lat działają :/, chyba
    zmienię aparat bo z tym zwariuję. jeszcze spróbuję z adapterem ściągającym
    simlocka ale nie wiem czy to coś da, bo podobno te telefony nie miały simlocka.

  • 13. Data: 2009-10-03 10:42:58
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie potrzebujesz chyba karty w starym dużym fomacie, wielkości kredytówki?
    JaC

    -----

    > szukam karty sim z aktywnym numerem, nowe startery nie działają z oryginalnym
    telefonem w samochodzie audi A6. jeśliby ktoś miał
    nie potrzebną to prosze o kontakt.

  • 14. Data: 2009-10-05 08:14:00
    Od: s...@v...pl

    > Nie potrzebujesz chyba karty w starym dużym fomacie, wielkości kredytówki?
    > JaC

    nie. zdobyłem starą kartę ery, aktywną, ale też nie działa. działają tylko stare
    karty sim idei, te które mają większą płytkę tą miedzianą,te obecne mają mniejszą.
    na blaszce jest napisane gemplus, sim4, sim 9 - taki cuś działa bez problemu.