  • Data: 2016-08-05 12:31:37
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: LeonKame <k...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    "W dniu 2016-08-05 o 02:14, AlexY pisze:
    > LeonKame pisze:
    > [..]
    >
    > Jeśli nie chcesz być obrażany to sam nie obrażaj.

    "

    Wiesz co wybacz ale jak mozna nie obrazac durnia ktory sie zali ze ma
    ciezko i chcialby za darmo kase dostawac. Ja jezdze po calej europie
    robie tysiace kilometrow sluzbowym autem robie instalacje dla takich
    firm jak Bosch, mercedes, porsche. Ale za te prace dostaje kase ktory
    wystarczy mi na utrzymanie zony 3 dzieci kupono nowego auta i urlop na
    krecie i jeszcze mi zostaje.

    A tu jakis ciul sie zali ze mu niedobrze bo musi pracowac za 1500 zeta i
    kaza mu jeszcze jezdzic autem. To niech sie qrwa wezmie do roboty
    nauczy jakiegos sensownego jezyka i szyka pracy tam gdzie dobrze placa
    fachowca. Z tym ze trzeba byc fachowcem nie ciulem ktory ledwo nauczyl
    sie kabelki lutowac przez 5 lat nauki w technikum.