  • 1. Data: 2010-07-16 09:58:10
    Temat: szukam kogoś w Krakowie do stworzenia strony www
    Od: ZbyszekK <z...@p...fm>

    Witam,

    Żeby nie było że NTG to chodzi mi stworzenie własnej galerii
    www na moje gnioty. Plfoto, flickr i inne rozwiązania tego
    typu mnie nie interesują.
    Jeśli znacie jakąś zdolną firmę / machera, który zrobiłby to dla
    klienta
    "niekorporacyjnego" (czytaj: za rozsądną cenę), będę wdzięczny za
    namiary.

    pozdrawiam,

    ZbyszekK

  • 2. Data: 2010-07-16 09:59:58
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    ZbyszekK wrote:
> [...]
    > klienta
    > "niekorporacyjnego" (czytaj: za rozsądną cenę), będę wdzięczny za

    A nie łatwiej, taniej i szybciej skorzystać z gotowego rozwiązania? Jest
    tego teraz pełno - Gallery2, Jalbum, MiniGallery - w zależności czego
    potrzebujesz.

    Tomek

  • 3. Data: 2010-07-16 11:27:02
    Od: ZbyszekK <z...@p...fm>

    On 16 Lip, 11:59, "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> wrote:

    > A nie łatwiej, taniej i szybciej skorzystać z gotowego rozwiązania? Jest
    > tego teraz pełno - Gallery2, Jalbum, MiniGallery - w zależności czego
    > potrzebujesz.

    Sprawdzałem ale chce mieć pewne specyficzne funkcje, których nie mogę
    tam znaleźć. Poza tym ich layout też do końca mi nie odpowiada.

    pozdrawiam,

    ZbyszekK

  • 4. Data: 2010-07-16 14:41:09
    Od: ZbyszekK <z...@p...fm>

    On 16 Lip, 11:58, ZbyszekK <z...@p...fm> wrote:
> [...]
    > klienta
    > "niekorporacyjnego" (czytaj: za rozsądną cenę), będę wdzięczny za

    No śmiało, dawajcie jakieś sprawdzone kontakty,
    bo kupie jakies nowe szklo i nie bede juz mial na to kasy ;-).

    Galeria ma byc prosta, nie przeladowana zbednymi wodotryskami.
    Bardziej mi zalezy na oryginalnej, stonowanej i ladnej grafice.
    Dodatkowa funkcja to logowana czesc na zdjecia prywatne.

    pozdrawiam,

    ZbyszekK

  • 5. Data: 2010-07-16 14:54:43
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    a.googlegroups.com...

    http://www.inventor.com.pl/

  • 6. Data: 2010-07-17 08:35:46
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 16 Lip, 16:54, "Santana" <s...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Bardziej mi zalezy na oryginalnej, stonowanej i ladnej grafice.
    > Dodatkowa funkcja to logowana czesc na zdjecia prywatne.

    Skorzystaj z tego
    http://www.imgallery.net/

  • 7. Data: 2010-07-19 23:32:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ZbyszekK" b...@g...goo
    glegroups.com

    : Galeria ma byc prosta, nie przeladowana zbednymi wodotryskami.
    : Bardziej mi zalezy na oryginalnej, stonowanej i ladnej grafice.
    : Dodatkowa funkcja to logowana czesc na zdjecia prywatne.

    Wejdź na stronę http://eneuel.comyr.com/ i kliknij sobie w baner z tej
    strony, po czym załóż swoją stronę (ja na tym zarobię? -- owszem, ale
    nie podzielę się z Tobą) i będziesz miał to, czego pragniesz łącznie
    z logowaniem -- ZA FREE!!! (albo i taniej)

    --
    19 lipca 2010 roku, około godziny 16:05, padł kolejny rekord PEFów !!749!!
    749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)% .
    ! 739 ! VV
    oznacza sztach . Ventolinem
    ^ . . 729 . .
    . . .
    * . 18 . 21 719 . .
    . . . . . . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 705 .2425
    . . lipiec . VVVV VV .19
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07 101112 17
    F19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 685
    28 02 06 08 . 16
    2526 01 03 . 17.`'.20 675 ._.
    30 VV .-09 13 18
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.'
    m 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \