    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: szukam dataloggera lub coś podobnego...
    Date: Mon, 13 Feb 2012 23:02:39 +0000 (UTC)

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > To jest opcja. Mam parę adresów w robocie i tam będę jutro dzwonił (klient
    > mi to powiedział dzisiaj o 17:30, a o tej porze nikt uczciwy nie pracuje
    >:-)). Są jeszcze pico-itx i jeszcze mniejsze. Jak upchnę loggera do pudełka
    > wielkości paczki papierosów, to mam jeszcze 2-3x tyle na baterie i SSD.

    Kiedyś jak szukałem najmniejszego peceta z kartą graficzną, to znalazłem
    "Jack PC" -- komputer w obudowie gniazdka podtynkowego, mieszczący się
    w puszce instalacyjnej. Trochę to bez sensu, bo kupuje się najmniejszy
    komputer, który po zamontowaniu w ścianie staje się największym -- wilekim
    jak cała chałupa. Później ta sama firma zaczęła robić bardziej sensowne
    rzeczy, takie jak "Plug PC" -- komputer we wtyczce. Już nie sprawdzam
    aktualnej ofetry, w każdym razie to jest to: http://www.chippc.com/

    --
    Jarek