  • Data: 2012-02-14 16:51:19
    Temat: Re: szukam dataloggera lub coś podobnego - możliwe rozwiązanie
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek wrote:

    > Pewnie na WiFi tez nic nie robiles bo realnie to nie ma takiego modelu
    > zeby nawet na biurku przepuscil te 250Mbit/s realnie musisz liczyc 3/4
    > na sprzecie klasy Enterprise SOHO to max 1/2 z deklarowanej predkosci.

    Przecież pisałem, że są to prototypy 802.11ac. Deklarowana maksymalna
    prędkość, to 1.2Gbit/s brutto, 850Mbit/sec przy TCP/IP. Przy 802.11n mamy
    300 do 450 Mbit/s. To drugie w technologii MIMO. Potrzebuję netto ok.
    150-160Mbit/sec na kanał (2 kanały). To mniej więcej maksimum, co mi
    przejdzie przez USB 2.0 (przechodzi, sprawdzałem). Potrzebuję zasięg rzędu
    5m (max. 10m) Na papierze mam rezerwę :-).

    Waldek