  • Data: 2009-12-29 15:31:28
    Temat: Re: sztuka i Sztuka
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Ja jednak dodam, że lubię to ''coś'' (już nie nazywajmy tego sztuką
    > jakąkolwiek) i żałuję, że tego czegoś nie można mieć tu, na miejscu, nawet
    > jeśli to tylko tunel z gazobetonu...

    Nie no, OK, rozumiem to.
    Wypada zatem zamienić "instalacja" na "preformans", którym stała się owa
    "instalacja" za sprawą tubylców - wartość dodana ; )

    W tej relacji, którą podlinkowałeś brakuje mi szerszej perspektywy
    otoczenia - jedno ze zdjęć, dość skąpe, nasuwa przypuszczenia, że decyzja o
    lokalizacji może wiele tu tłumaczyć. Może należało lepiej wybrać miejsce ?
    Nie znam Krakowa zbyt dobrze, z mapy (nawet satelitarnej niewiele wynika)
    ale czy ten plac Niepodległości to jest dobre miejsce ? Jeśli tak to skąd
    się tam biorą męty ?
    Wiesz, jak widzę taki kadr:
    http://www.podgorze.pl/art.php?id=1061
    to jakoś nie dziwię się, że może taka "sztuka betonu" wywołać agresję ; )
    Komentarz jest również dość konkretny.

    adam