  • Data: 2009-12-29 16:54:43
    Temat: Re: sztuka i Sztuka
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 12:43, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > w Lądku (no bo nie mam takiego miasta jak Londyn)  stoi toto w galerii a w
    > Krakowie gdzieś na osiedlu więc czy można się dziwić, że ludzie widzieliby
    > tam raczej 'normalną' ławkę z wolnym widokiem na plac zabaw a nie prawie
    > melinę dla dzieciaków gdzie mogą one zajarać nie będąc widocznymi dla
    > rodziców
    >
    > równie dobrze możnaby powiesić 'bitwę pod grunwaldem' na osiedlowej ścianie
    > i płakać że ktoś ją osprejował !!!

    Czasem ciezko jest odroznic sztuke przez duze SZ od zestawu trelinek
    do snopowiazalki (albo odwrotnie). Dzielo sztuki sie obroni, nawet
    jesli je dzis obesra krakowski (bez urazy) zulik. Jesli "dzielo" bylo
    tylko zestawem trelinek, to za sto lat nie beda o nim pamietac ani w
    Krakowie, ani w Ladku Zdroju.

    Mariusz