  • 161. Data: 2021-04-20 13:09:21
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Niom, z zużytych dezodorantów wierciło się w denku otwór fi10 i
    > wsypywało się saletrę z cukrem.

    My u kumpla na warsztacie (motocyklowym) strzelaliśmy kiedyś z
    wysprzęglików.

    Wzięliśmy lagę motocyklową, wbiliśmy w ziemię i sypaliśmy tam różne
    rzeczy, a potem wkładaliśmy stare, zużyte tłoczki od wysprzęglików --
    pasowały w sam raz. Były też eksperymenty ze sprężonym powietrzem.

    Jak sąsiadka przyszła z twarzą, że jej dziurę w dachu zrobiliśmy trzy domy
    dalej, to przestaliśmy.

    Innym razem do siostry kolegi przyjechał chłopak. Kabrioletem. Zaparkował
    obok szamba.

    Na pewno wiecie, co się dzieje, gdy wrzuci się petardę do szamba...

    --
    - Witaj bezpłatny lekarzu.
    - Witaj nieuleczalnie chory pacjencie.

  • 162. Data: 2021-04-20 13:29:06
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Można, ale nie usłyszysz wciągających audycji.

    Czy ja wiem... ja lubię czasem posłuchać egzotycznych rozgłośni na AM.

    Można też przez sieć. http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/

    --
    Studentka, bliska placzu, po oblanym egzaminie:
    - Panie profesorze ja naprawde nie zasluzylam na pale.

  • 163. Data: 2021-04-20 14:04:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Arnold Ziffel napisał(a) :
    > Na pewno wiecie, co się dzieje, gdy wrzuci się petardę do szamba...

    Ale chociaż odpalaną elektronicznie? Bo raczej nie z
    mikrokontrolerem? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 164. Data: 2021-04-20 14:30:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Zbynek Ltd. napisał:

    > Ale chociaż odpalaną elektronicznie? Bo raczej nie z
    > mikrokontrolerem? ;-)

    Dlaczego nie? Na mikrokontrolerze wychodzi najprościej i najtaniej.

    --
    Jarek

  • 165. Data: 2021-04-20 14:38:17
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale chociaż odpalaną elektronicznie? Bo raczej nie z
    > mikrokontrolerem? ;-)

    Odpalaną tradycyjnie :)

    --
    - Panie dyrektorze, czy moglbym otrzymac dzien urlopu, by pomoc
    tesciowej przy

  • 166. Data: 2021-04-20 17:18:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > W tym wątku nie może zabraknąć tego posta.
    >
    > http://42.pl/na/527bfa21$0$2281$6...@n...neostr
    ada.pl

> [...]
    > Że nie chciało mi się chaissis wyciągać - zdjął dyktę z tyłu (pamięta
    > ktoś te dyktowe ścianki tylne?), wsadził łeb do srodka, oczywiście pod
    > napięciem bo ciemno a żarówki podświetlenia skali dbbrze wnętrze
    > oświetlają i właśnie jedną ręką oparł się o chaissis. Z podstawki
    > centralnie umieszczonego oka magicznego sterczała końcówka przewodu
    > doprowadzającego napięcie anodowe. No i kumpel niechcący dotknął jej
    > nosem. Oczywiście odrzuciło go do góry - ale tam czyhała górna ścianka
    > obudowy... Wypadł po paru cyklach - i stwierdził że teraz już rozumie

    Całkiem ładna droga do wiedzy, co to jest rezonans :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 167. Data: 2021-04-20 18:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    Pan Michal Jankowski napisał:

    >Kiedyś chodząc po dużym sklepie w poszukiwaniu jakiegoś drobiazgu,
    >zawędrowałem do półek z radiami. Były wyłącznie różne chińskie
    >wynalazki z plastiku udające lampowe, z wystającymi pleksiglasowumi
    >bańkami podświetlanymi pomarańczowymi ledami i inne podobne. Takie
    >z CD może też były. Więc niby są, ale nikt nie kupuje. Coś takiego

    Skoro sa, to widac ktos kupuje.

    >jak "radio wysokiej klasy" na pewno nie jest dostępne. A było.

    A co masz na mysli "wysokiej klasy" ?

    Ciagle chyba jest, ale niekoniecznie w Polsce.
    Ewentualnie - w Polsce tez, tylko w odpowiednim sklepie.

    https://mediamarkt.pl/rtv-i-telewizory/drobny-sprzet
    -audio-i-video/radia?querystring=radio

    Tylko tak:
    -radia w supermarketach nawet widuje, radiobudziki, boomboxy ... lub
    jak piszesz - czesc takich, co cos udaje,
    wiekszosc ma strojenie na galke, czyli tania chinszczyzna,
    zdyskwalifikowana z uzytku.

    -chcesz radio z kilkoma pamieciami, ze strojeniem cyfrowym ... nie
    ma. Albo i sa, jakies uproszczone modele,
    -troche DAB pomogl, bo te radyjka i czesc FM maja jakby lepsza ... ale
    tez nie w pelni funkcjonalna.
    -a jednoczesnie fajne radio jest z samochodzie, w telefonie - z
    synteza, z pamieciami, z RDS ...

    to co mnie interesuje - przenosne, sredniej wielkosci - tzn sredni
    glosnik, strojenie cyfrowe, pamieci, funkcjonalne ... drogie.

    Te w telefonach to tez oprogramowane tak, jakby ktos radia nigdy nie
    sluchal ..

    J.

  • 168. Data: 2021-04-20 18:13:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Fri, 16 Apr 2021 16:53:15 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No chyba na odwrót. Widzę zastosowanie do nawet 20 letniego radia,
    >np. w miejscu gdzie ma radio codziennie grać w tle. No i radio (jako

    No ale ile chcesz zaplacic za takie radio?
    Czy doplacic za "kolekcjonerskie"?

    Nowe lepsze ... no, ostatnio nie :-(

    >środek komunikacji) ma zdecydowanie jedną z najdłuższych zachowanych
    >kompatybilności i użyteczności w praktyce.

    A tu DAB. I internet ..

    >To zrozumiałe.

    A "pierwsze radio" ... jakos nie wzbudza portfela :-)

    J.

  • 169. Data: 2021-04-20 21:01:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Apr 2021 18:07:00 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Te w telefonach to tez oprogramowane tak, jakby ktos radia nigdy
    > nie
    > sluchal ..

    Bo?
    No radio jest do słuchania a nie kręcenia gałkami.

    --
    Marek

  • 170. Data: 2021-04-20 21:03:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Apr 2021 11:29:06 +0000 (UTC), a...@h...invalid
    (Arnold Ziffel) wrote:
    > Czy ja wiem... ja lubię czasem posłuchać egzotycznych rozgłośni na
    > AM.

    Na ostatnim Łosiu kusiło mnie kupić takie worldwide radio, wszelkie
    możliwe zakresy wraz krótkofalarskimi...

    --
    Marek