  • Data: 2021-04-21 18:06:36
    Temat: Re: szczyty głupoty
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman wrote:

    > Tak mnie natchnął jeden kolega w wątku poniżej, że postanowiłem zapytać
    > ; co najdurniejszego w życiu zrobiliście związanego z prądem albo
    > warsztatem elektronika ?

    1. Testowanie wydajności prądowej elektrowni drucikiem-plombą od mleka w
    wieku lat około 3. Do dziś pamiętam, że bolało.

    2. Pewnego razu zgłosił się do mnie sąsiad celem naprawy niedziałającego
    żelazka. Do naprawy przystąpiłem z pełnym zaangażowaniem; pałętające się
    po całym mieszkaniu pozostałości po działalności serwisowej sprzątneła
    mama na szufelkę. Ja miałem lat 5, a zleceniodawca był milicjantem.
    Oczywiście, przyszedł po odbiór w ustalonym terminie i trochę się o
    sobie dowiedział.

    Funkcjonariuszowi temu byłem już od kilku lat znany z prowadzenia
    działalności wywrotowej i antypaństwowej, bo gdy przyszedł z synkiem na
    plac zabaw, to usłyszał ode mnie, że "Strajkowość gotowa!" Na szczęście
    sprawie udało się ukręcić łeb bez masażu kręgosłupa lolą.

    3. W okolicach siódmego roku życia zacząłem nawijać transformatory
    sieciowe. Z powodu gospodarki niedoboru drutu wystarczyło mi na jakieś
    pięć zwojów, a rdzenia nie miałem wcale, poza tym i tak wydawał mi się
    niepotrzebny. Transformator wyszedł więc powietrzny, zwłaszcza po
    podłączeniu do sieci.

    4. Budowałem układy lampowe. Przeżyłem. Jak -- to do dziś nie jest dla
    mnie oczywiste.

    Pozdrawiam, Piotr