eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!y32g2000yqh.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Michał sirapacz Gut <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Wed, 19 Oct 2011 08:24:11 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 33
    Message-ID: <2...@y...googlegroups.com>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    <j7mfu9$td3$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85.219.142.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1319038466 11769 127.0.0.1 (19 Oct 2011 15:34:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2011 15:34:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y32g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=85.219.142.9;
    posting-account=XjHxEwoAAADGcZ90NEK_Kt9ScHsIedVL
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101
    Firefox/6.0.2,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407735
    [ ukryj nagłówki ]

    pierścienie wymienilem mimo ze stare (poza tym jednym olejowym) byly w
    optycznie dobrym stanie (bez pomiarow) nie uwzgledniajac mniejszej
    sprezystosci. zadnych sladow przedmuchow (poza nagarem w rowkach
    pierscieni ale to w kilku miejscach i w nieznaczych ilosciach.

    raport zdam. za 3h uruchamiam silnik bo zaschniety bedzie wtedy
    silikon w misce (nawiasem mowiac bede chyba jedynym czlowiekiem
    jezdzacym z michą pomalowaną na biało:))))

    ciekaw jestem zachowania silnika....

    nie tulejowalem bloku bo musialbym go wyjac a niestety nie dysponuje
    sprzetem sila i rekami zeby to zrobic. dlatego zrobilem wszystko co
    sie dalo bez zrzucania skrzyni i wyjmowania silnika.
    pierscienie przy jajowatym cylindrze z pewnoscia nie beda pracowac
    rowno ale zakladam ze się dotrą bez honowania. poza tym nie wiem jak
    duza jest jajowatosc - nie mam czym zdjac pomiaru.

    co do luzu zamka - zalozylem ze nominalne pierscienie nie beda mialy
    wiekszego luzu na zamku(albo co gorsza mniejszego niz zero:P). Wał się
    obraca ciężej ale bez przesady - nie tak zebym musiał cholera wie jaka
    sile przykladac do koła pasowego.

    ide pracowac...dzisiaj caly dzien zmarnowalem i nie ruszylem roboty:P
    jeszcze zalozyc glowice, wspornik skrzyni biegow, podpiac kolektory i
    inne pierdoły - lejemy oleum i chlodziwo i ognia:)

    jak dlugo docierac?
    10 minut na jalowych obrotach i 50km trasy spokojnie w nocy starczy
    zeby nazajutrz zaczac uzywac normalnie(bez pałowania) samochodu?

    kiedy wymienic olej po tej operacji? i czy w ogole?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: