eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyszczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit4.rea
    dnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <2...@y...googlegroups.com>
    <4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
    Date: Wed, 19 Oct 2011 12:15:41 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 27
    Message-ID: <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.201.240
    X-Trace: 1319019344 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5802 83.31.201.240:4762
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407632
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    news:4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl...
    > A progi spraawdzał? Aaaa? Luz tłoka, wymiary cylindra? Wymiana samych
    > pierścieni częściej niż się wydaje jest nieopłacalna i nie daje
    > spodziewanych korzyści. Może się okazać że cylinder i tłoki są tak zużyte
    > że włożenie nowych pierścieni wręcz pogorszy pracę silnika, gdyż stare
    > pierścienie lepiej uszczelniały gdyż były dopasowane (dotartye) do
    > kształtu zużytego cylindra.
    > Nie wiem czy naprawdę zaoszczędziłeś, U mnie szlif za jeden tłok to około
    > 50-60zł co nie jest kwotą dużą przy takiej operacji jak rozkręcenie 90%
    > silnika.


    Dokładnie!
    Nowe pierścienie jest sens wkładać w przynajmniej na nowo honowany cylinder.
    Tą chropowatość nadaje mu się właśnie po to aby pierścienie mogły się
    dotrzeć - stąd docieranie :-). Wtedy najlepiej spisuje się tani olej
    mineralny wymieniany przynajmniej ze 2x.
    Nowe pierścienie i wypolerowane tuleje cylindrów to czasem gwarancja
    ogromnego zużycia oleju bo nigdy się nie dotrą.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: