-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit4.rea
dnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <3...@v...googlegroups.com>
<s...@d...wkurw.org>
<j7kko0$esm$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
<2...@y...googlegroups.com>
<4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: szczypce do pierscieni tlokowych - jak uzywac ?
Date: Wed, 19 Oct 2011 12:15:41 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 27
Message-ID: <4e9ea350$0$5802$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.201.240
X-Trace: 1319019344 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5802 83.31.201.240:4762
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407632
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
news:4e9e9d61$0$5803$65785112@news.neostrada.pl...
> A progi spraawdzał? Aaaa? Luz tłoka, wymiary cylindra? Wymiana samych
> pierścieni częściej niż się wydaje jest nieopłacalna i nie daje
> spodziewanych korzyści. Może się okazać że cylinder i tłoki są tak zużyte
> że włożenie nowych pierścieni wręcz pogorszy pracę silnika, gdyż stare
> pierścienie lepiej uszczelniały gdyż były dopasowane (dotartye) do
> kształtu zużytego cylindra.
> Nie wiem czy naprawdę zaoszczędziłeś, U mnie szlif za jeden tłok to około
> 50-60zł co nie jest kwotą dużą przy takiej operacji jak rozkręcenie 90%
> silnika.
Dokładnie!
Nowe pierścienie jest sens wkładać w przynajmniej na nowo honowany cylinder.
Tą chropowatość nadaje mu się właśnie po to aby pierścienie mogły się
dotrzeć - stąd docieranie :-). Wtedy najlepiej spisuje się tani olej
mineralny wymieniany przynajmniej ze 2x.
Nowe pierścienie i wypolerowane tuleje cylindrów to czasem gwarancja
ogromnego zużycia oleju bo nigdy się nie dotrą.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.11 13:38 4CX250
- 19.10.11 14:31 Andrzej Kaźmierczak
- 19.10.11 16:47 Jakub Witkowski
- 19.10.11 17:24 Michał sirapacz Gut
- 19.10.11 17:38 AZ
- 19.10.11 19:19 Michał sirapacz Gut
- 19.10.11 22:23 Maksymilian Dutka
- 19.10.11 22:51 Michał sirapacz Gut
- 19.10.11 23:45 Ukaniu
- 19.10.11 23:49 Ukaniu
- 20.10.11 00:08 Tomasz Pyra
- 20.10.11 00:02 Michał sirapacz Gut
- 20.10.11 00:22 Michał sirapacz Gut
- 20.10.11 00:50 Tomasz Pyra
- 20.10.11 02:41 kogutek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=